Forum portalu Fan-Strefa.pl Forum portalu Fan-Strefa.pl 

Autor Wątek: Prace Charlotte  (Przeczytany 7701 razy)

Charlotte

  • Fan
  • ***
  • Wiadomości: 388
  • Reputacja: 0
    • Status GG
    • Zobacz profil
    • Demi Lovato Polska
Odp: Prace Charlotte
« Odpowiedź #75 dnia: 23 Wrzesień 2011, 16:38:46 »
textury są spoko xD co do nagłówka z Demi to za sprawą zdjęć i efektu na nich mam wrażenie jakby działa się na nim jakaś rewolucja, ciężko skupić uwagę na jednym elemencie bo reszta rozprasza, ogólnie zrobione poprawnie, ale kolory w nawigacji są zbyt wyraziste dla oka.

Zawsze dałam na zdjęcia mało widoczne efekty, więc tym razem się bawiłam (chciałam zrobić wszystko "halloweenowe". A co do kolorów to już zależy od parametrów monitora, bo u mnie ani trochę nie razi  ;)

Ada

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 113
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Odp: Prace Charlotte
« Odpowiedź #76 dnia: 23 Wrzesień 2011, 16:56:24 »
mi się podoba :)
ogólnie tylko zmieniłabym zdjęcia na jakieś nowsze.

Charlotte

  • Fan
  • ***
  • Wiadomości: 388
  • Reputacja: 0
    • Status GG
    • Zobacz profil
    • Demi Lovato Polska
Odp: Prace Charlotte
« Odpowiedź #77 dnia: 26 Wrzesień 2011, 18:15:01 »
Galeria z Justin'em Bieber'em :D

http://justin-bieber.fan-strefa.pl/gallery/

pełna wersja tutaj: (muszę zacząć robić mniejsze nagłówki xD) http://picju.com/images/zrxgo2.png

Ada

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 113
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Odp: Prace Charlotte
« Odpowiedź #78 dnia: 26 Wrzesień 2011, 22:59:19 »
faajne :)

PA_BLO

  • Administrator
  • Fan Strefowicz
  • *****
  • Wiadomości: 2529
  • Reputacja: 116
    • Zobacz profil
    • Degrassi Poland
Odp: Prace Charlotte
« Odpowiedź #79 dnia: 27 Wrzesień 2011, 12:26:03 »
podoba mi się xD
Do you want more?


kejtlin

  • Gość
Odp: Prace Charlotte
« Odpowiedź #80 dnia: 27 Wrzesień 2011, 18:38:09 »
no fajne fajne  ;D

Charlotte

  • Fan
  • ***
  • Wiadomości: 388
  • Reputacja: 0
    • Status GG
    • Zobacz profil
    • Demi Lovato Polska
Odp: Prace Charlotte
« Odpowiedź #81 dnia: 28 Wrzesień 2011, 17:01:09 »
Dzięki  :P

Nagłówek dla Diana-Agron.pl, na podstronę "Glee"  :P
http://proba.ariana-grande.fan-strefa.pl/wp-content/uploads/2011/09/glee-copy1.png

onomatopeja

  • Gość
Odp: Prace Charlotte
« Odpowiedź #82 dnia: 28 Wrzesień 2011, 17:23:38 »
Ten nagłówek na podstronę b. mi się podoba, ale praca z Biberem już mniej.

Kailee

  • Fanatyk
  • ****
  • Wiadomości: 601
  • Reputacja: 3
    • Status GG
    • Zobacz profil
Odp: Prace Charlotte
« Odpowiedź #83 dnia: 29 Wrzesień 2011, 15:51:04 »
Śliczne to jest! :> Mogę się tylko spytać o jedno? :P Czemu praca z Glee taka mała? ;c chodzi mi o to, że wąska xd

Immortal

  • Fanatyk
  • ****
  • Wiadomości: 536
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
    • Ewa Farna Fansite
Odp: Prace Charlotte
« Odpowiedź #84 dnia: 30 Wrzesień 2011, 01:16:28 »
ten z glee jest naprawdę super jedynie te kropki trochę bym dal w innym kolorze :)

EWA-FARNA.NET - Twoje najlepsze źródło informacji poświęcone  Ewie

PA_BLO

  • Administrator
  • Fan Strefowicz
  • *****
  • Wiadomości: 2529
  • Reputacja: 116
    • Zobacz profil
    • Degrassi Poland
Odp: Prace Charlotte
« Odpowiedź #85 dnia: 30 Wrzesień 2011, 17:45:42 »
ten z glee jest naprawdę super jedynie te kropki trochę bym dal w innym kolorze :)
No, mi tez te kropki się nie podobają.
Do you want more?


Charlotte

  • Fan
  • ***
  • Wiadomości: 388
  • Reputacja: 0
    • Status GG
    • Zobacz profil
    • Demi Lovato Polska
Odp: Prace Charlotte
« Odpowiedź #86 dnia: 30 Wrzesień 2011, 22:57:36 »
Śliczne to jest! :> Mogę się tylko spytać o jedno? :P Czemu praca z Glee taka mała? ;c chodzi mi o to, że wąska xd

Bo to na podstronę i ja z resztą zawsze robiłam duże nagłówki, ale potem ludzie się skarżą, to robię mniejsze xD

ten z glee jest naprawdę super jedynie te kropki trochę bym dal w innym kolorze :)
No, mi tez te kropki się nie podobają.

Oj tam, będziecie sie o mojek kropki czepiać XD A w jakim kolorze by dać ? :D

Kailee

  • Fanatyk
  • ****
  • Wiadomości: 601
  • Reputacja: 3
    • Status GG
    • Zobacz profil
Odp: Prace Charlotte
« Odpowiedź #87 dnia: 30 Wrzesień 2011, 23:51:19 »
Śliczne to jest! :> Mogę się tylko spytać o jedno? :P Czemu praca z Glee taka mała? ;c chodzi mi o to, że wąska xd

Bo to na podstronę i ja z resztą zawsze robiłam duże nagłówki, ale potem ludzie się skarżą, to robię mniejsze xD

ten z glee jest naprawdę super jedynie te kropki trochę bym dal w innym kolorze :)
No, mi tez te kropki się nie podobają.

Oj tam, będziecie sie o mojek kropki czepiać XD A w jakim kolorze by dać ? :D

było zrobić 1263x000 ileś tam;)

pat.

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 41
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
    • GrubSon
Odp: Prace Charlotte
« Odpowiedź #88 dnia: 02 Październik 2011, 14:19:45 »
ten naglowek z glee jest swietny! : D
tylko na dole cos mi nie pasi nwm co w sumie : <
zapraszam na autoryzowaną stronę fanów GrubSona
http://GrubSon.fan-strefa.pl
zapraszam również na forum
http://GrubSon.jun.pl

Charlotte

  • Fan
  • ***
  • Wiadomości: 388
  • Reputacja: 0
    • Status GG
    • Zobacz profil
    • Demi Lovato Polska
Odp: Prace Charlotte
« Odpowiedź #89 dnia: 02 Październik 2011, 21:32:16 »
ten naglowek z glee jest swietny! : D
tylko na dole cos mi nie pasi nwm co w sumie : <
Dzięki ;* Hahha szkoda, że nie wiesz co xD

Forum portalu Fan-Strefa.pl

Odp: Prace Charlotte
« Odpowiedź #89 dnia: 02 Październik 2011, 21:32:16 »