Forum portalu Fan-Strefa.pl Forum portalu Fan-Strefa.pl 

Autor Wątek: Younella  (Przeczytany 3203 razy)

Younella

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 106
  • Reputacja: 0
    • Status GG
    • Zobacz profil
Younella
« dnia: 09 Sierpień 2011, 20:09:03 »
zanim napiszesz opinię przeczytaj :nie tylko krytykujcie, ale też mówcie co mam zmienić. tak będzie mi od razu łatwiej. jestem początkująca

Hej. Jestem Younella. Dla Was Younella ;D. W photoshopie siedzę około rok, ale dopiero teraz robię layounty na strony. wzorowałam się na jednym z psd'ów Bartela . ( nie kopiowałam, tylko sama robiłam na wzorze )

http://img580.imageshack.us/img580/7904/hurra.png

Aisha

  • Fan
  • ***
  • Wiadomości: 428
  • Reputacja: 4
    • Status GG
    • Zobacz profil
    • OneDirection.pl
Odp: Younella
« Odpowiedź #1 dnia: 09 Sierpień 2011, 20:55:18 »
jak na początek nie jest źle (: trochę za grube menu. do wiadomości powitalnej najlepiej jest ustawiać wygładzanie na brak. mogłaś Laurel i Younella zrobić czcionką użytą do adresu. zmieniłabym też trochę kolorystykę (cos mi nie pasuje w kolorze adresu - zbyt mocny róż) i nagłówki przede wszystkim najlepiej jest robić o szerokości 1263 pikseli. i chyba tyle (:


2nd july 2014 :: 10th june 2015 :: 14th november 2015

one direction + deviantART + twitter

Kailee

  • Fanatyk
  • ****
  • Wiadomości: 601
  • Reputacja: 3
    • Status GG
    • Zobacz profil
Odp: Younella
« Odpowiedź #2 dnia: 09 Sierpień 2011, 21:15:20 »
jak na początek nie jest źle (: trochę za grube menu. do wiadomości powitalnej najlepiej jest ustawiać wygładzanie na brak. mogłaś Laurel i Younella zrobić czcionką użytą do adresu. zmieniłabym też trochę kolorystykę (cos mi nie pasuje w kolorze adresu - zbyt mocny róż) i nagłówki przede wszystkim najlepiej jest robić o szerokości 1263 pikseli. i chyba tyle (:
czytasz w mych myślach Aisha i mamy podobne wyczucie stylu :) podpisuję się pod tym całkowicie!

Kalleye

  • Gość
Odp: Younella