Forum portalu Fan-Strefa.pl Forum portalu Fan-Strefa.pl 

Autor Wątek: prace V  (Przeczytany 10671 razy)

V

  • Super Fan
  • *****
  • Wiadomości: 1009
  • Reputacja: 6
    • Zobacz profil
    • little mix polska
prace V
« dnia: 05 Lipiec 2011, 15:08:20 »
hm, postanowiłam pokazać swoje "prace" :D
liczę na komentarze, czego brakuje, co jest źle itp, ponieważ krytyka uskrzydla :D
a że to jest ok. 8 lay stylem html w moim życiu..
no nic, czekam na opinie :D
http://fc04.deviantart.net/fs70/f/2011/186/1/8/ashley_tisdale_design_01_by_xoxoes-d3l1t43.png

Drew

  • Gość
Odp: prace V
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Lipiec 2011, 16:01:58 »
Ciekawa praca, ale musisz trochę popracować nad menu :) i trochę pusto na tej grafice :D

Podoba mi się akcja na zdjęciach.

BabyNoel

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 58
  • Reputacja: 0
    • Status GG
    • Zobacz profil
Odp: prace V
« Odpowiedź #2 dnia: 05 Lipiec 2011, 16:07:48 »
bardzo fajny tylko na drugim zdjęciu akcja nie pasuje ;)

V

  • Super Fan
  • *****
  • Wiadomości: 1009
  • Reputacja: 6
    • Zobacz profil
    • little mix polska
Odp: prace V
« Odpowiedź #3 dnia: 05 Lipiec 2011, 16:12:05 »
to menu nie chciało mi wyjść. w mojej głowie wyglądało nieco inaczej :p a akcja na drugim zdjęciu wygląda inaczej, bo nałożyłam teksturę :p

Melami

  • Fanik
  • **
  • Wiadomości: 172
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Odp: prace V
« Odpowiedź #4 dnia: 05 Lipiec 2011, 16:15:52 »
akcja ładna , tylko jest troszkę pusto i menu mi się nie podoba ..

Vienna

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 113
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
    • Justin Bieber! ♥
Odp: prace V
« Odpowiedź #5 dnia: 05 Lipiec 2011, 17:43:40 »
Troszkę pusto xD
kidrauhl is my life ♥
jbieber.pl

V

  • Super Fan
  • *****
  • Wiadomości: 1009
  • Reputacja: 6
    • Zobacz profil
    • little mix polska
Odp: prace V
« Odpowiedź #6 dnia: 05 Lipiec 2011, 17:47:52 »
następnym razem będzie pełniej ^^

Vienna

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 113
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
    • Justin Bieber! ♥
Odp: prace V
« Odpowiedź #7 dnia: 05 Lipiec 2011, 17:54:50 »
następnym razem będzie pełniej ^^
Oki, czekam na nową prace:D
kidrauhl is my life ♥
jbieber.pl

Natalie

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 119
  • Reputacja: 0
    • Status GG
    • Zobacz profil
    • LikeaDoda.com
Odp: prace V
« Odpowiedź #8 dnia: 05 Lipiec 2011, 18:18:07 »
To Zac już nie jest z Vanessą tylko z Ashley? ;o wiem, nie na czasie jestem. xd

Dla mnie praca świetna. :D

_______________________________________
Teraz rozdaję ja, karty w które grasz.
Moje są zasady, czasem wygrać Ci daaam! 
www.LikeaDoda.com

Vienna

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 113
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
    • Justin Bieber! ♥
Odp: prace V
« Odpowiedź #9 dnia: 05 Lipiec 2011, 18:20:34 »
To Zac już nie jest z Vanessą tylko z Ashley? ;o wiem, nie na czasie jestem. xd

Dla mnie praca świetna. :D

Z Vanessą już dłuugo nie jest. A czy z Ashley jest to nie wiadomo, ale patrzac na te fotki z jej urodzin można stwierdzic ze sa razem:D
kidrauhl is my life ♥
jbieber.pl

Melami

  • Fanik
  • **
  • Wiadomości: 172
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Odp: prace V
« Odpowiedź #10 dnia: 05 Lipiec 2011, 18:23:57 »
To Zac już nie jest z Vanessą tylko z Ashley? ;o wiem, nie na czasie jestem. xd

Dla mnie praca świetna. :D

Z Vanessą już dłuugo nie jest. A czy z Ashley jest to nie wiadomo, ale patrzac na te fotki z jej urodzin można stwierdzic ze sa razem:D
To już nie jest ze Scottem ? ; o

V

  • Super Fan
  • *****
  • Wiadomości: 1009
  • Reputacja: 6
    • Zobacz profil
    • little mix polska
Odp: prace V
« Odpowiedź #11 dnia: 05 Lipiec 2011, 18:27:02 »
porobiło się XD

Katie

  • Fan
  • ***
  • Wiadomości: 380
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Odp: prace V
« Odpowiedź #12 dnia: 05 Lipiec 2011, 18:27:34 »
To Zac już nie jest z Vanessą tylko z Ashley? ;o wiem, nie na czasie jestem. xd

Dla mnie praca świetna. :D

Z Vanessą już dłuugo nie jest. A czy z Ashley jest to nie wiadomo, ale patrzac na te fotki z jej urodzin można stwierdzic ze sa razem:D
To już nie jest ze Scottem ? ; o
Ashley NIE jest z Zaciem i jest NADAL ze Scottem.Coś tam w dzień urodzin pisała, ze cieszy się, że jej brat Zac dotarł na jej urodziny na twtterze, a pod koniec dnia dodała fotkę ze Scottem jak ją całuje w policzek z dopiskiem "Perfekcyjne zakończenie dnia' ;)
Co do pracy - akcja mi się podoba, literki na menu wg. mnie za duże są i ogólnie to menu bym zmieniła.

V

  • Super Fan
  • *****
  • Wiadomości: 1009
  • Reputacja: 6
    • Zobacz profil
    • little mix polska
Odp: prace V
« Odpowiedź #13 dnia: 05 Lipiec 2011, 18:29:08 »
no właśnie to menu.. :<

Aisha

  • Fan
  • ***
  • Wiadomości: 428
  • Reputacja: 4
    • Status GG
    • Zobacz profil
    • OneDirection.pl
Odp: prace V
« Odpowiedź #14 dnia: 05 Lipiec 2011, 19:31:27 »
ah, te zdjęcie... 8D
trochę pusto. brakuje mi gradientów, jakiś tekstur itp. ładna akcja <3 trochę dziwne menu, ale ogółem podoba mi się ;D


2nd july 2014 :: 10th june 2015 :: 14th november 2015

one direction + deviantART + twitter

Forum portalu Fan-Strefa.pl

Odp: prace V
« Odpowiedź #14 dnia: 05 Lipiec 2011, 19:31:27 »