Forum portalu Fan-Strefa.pl
Nasze zainteresowania => Książki => Wątek zaczęty przez: Skye w 05 Listopad 2010, 15:45:00
-
Opowiedz o ostatnio przeczytanej książce i oceń ją powiedzmy w skali 1-10
-
Skaj,, musze Cię zmartwić, ale to Twój najgorszy temat na tym forum jak widać. Jesteś najsłabszym ogniwem.. odpadasz z gry.
-
hahaha! Wiem, że ostatnia książka jaką przeczytałeś to ta, której tytuł zaczyna się od K i kończyła na A ale sie wstydzisz o tym powiedzieć. Nie wstydź się!
-
tak... to była... "Karolcia Karotka".. wstyd mi xDDDDDDDDDDD
-
i jak przeżycia?
-
znam wszystkie pozycje <hahaha>
-
"Ten obcy" jak na lekturę to cudo 8.5/10
-
Ten Obcy czytałem w 6 klasie podstawówki straszne to było. Balladyna najlepsza
-
yy to tylko ja nie czytam lektur?
-
eee.... nie pamiętam ;D
W sumie obecnie czytam kilka książek na raz: "Zbrodnia i Kara" Dostojewskiego, "Wesele" Wyspiańskiego, "Ludzie bezdomni" Żeromskiego i "Amerykańscy Bogowie" Neila Gaimana. Większość lektur, które tak naprawdę nie podlegają ocenie, czytam bo czytam. Jedna z najlepszych scen ze "Zbrodni..." Raskolnikow za drzwiami, po zabójstwie lichwiarki - kto czytał i kojarzy, ten wie!
A "Amerykańskich Bogów" spokojnie mogę ocenić na 8/10.
Raz - za nazwisko autora xD.
Dwa - za całą koncepcję.
Trzy - za charakterystyczny styl i humor.
Ale nie powala. Wolę "Nigdziebądź" ;D
-
Stary człowiek i morze - nuuuuuuuuuuuudaaa i beznadziejna książka wg mnie :P
-
yy to tylko ja nie czytam lektur?
Krzyżaków, w pustyni i w puszczy, ani z zielonego wzgórza, nie przeczytałem tylko "Bocian Kajtek" czy coś takiego i to w 2 klasie bo mama kazała xD
-
Ja tam żadnych lektur nie czytam
-
U nas baba robi kartkówki z wiedzy ja tam zawsze piąteczka przeczytane czy nie
-
W takich chwilach mam internet w telefonie hahaa
-
też mam ale..siedze w pierwszej ławce
-
ja w ostatniej i zawsze spie hah nie cierpie polskiego ;(
-
W takich chwilach mam internet w telefonie hahaa
Szczere XD. Jedynej lektury, której do tej pory nie przeczytałem do końca to "Nasza Szkapa" o Bosh, co za nuda...
-
W takich chwilach mam internet w telefonie hahaa
Szczere XD. Jedynej lektury, której do tej pory nie przeczytałem do końca to "Nasza Szkapa" o Bosh, co za nuda...
Musze powiedzieć że dobry jesteś haha mnie każda lektura nudzi
-
Aktualnie zaczynam czytać "Pamiętnik" Nicholasa Sparks'a.
-
wracam do początków - Nick McDonell - Twelve (Odlot)
Fantastyczne jak dla mnie. Pierwszy raz spotkałam się z takim stylem pisania.
-
Ostatnio "Dywizjon 303" (lektura), a teraz "Zbuntowane Anioły", "Historia oręża polskiego" i "Polska broń. Broń biała" (oczywiście te dwie ostatnie nie z własnej woli)
-
"Historia oręża polskiego" i "Polska broń. Broń biała" (oczywiście te dwie ostatnie nie z własnej woli)
Domyśliłem się ; )
-
Ja teraz czytam Potop... na inne książki nie mam czasu xD
No i czasami fragmentami "Jedyną Taką Miłość" w formie elektronicznej, gdyż jeszcze nie ukazała się w drukowanej
Oczywiście wcześniej przeczytałem, teraz tylko sobie tak 'przypominam' świetna jest, polecam, mogę podać adres bloga... (wiem że chodzi o książki, ale to będzie wydane)
-
Podaj w Off Topicu.
-
ten obcy - do kitu książka :-\ :-\ :-\
-
Czytałaś do końca?
-
Aktualnie zaczynam czytać "Pamiętnik" Nicholasa Sparks'a.
fajne?
-
Jeśli oglądaliście najpierw film "Pamiętnik" to książka może trochę zawieść, bo jest nieco inna, przynajmniej jak tak miałam ;)
Ostatnia książka to "Zbrodnia i kara" jak na lekturę nie najgorsza. Zabieram się za "Ludzi bezdomnych" (już się boję) i przed filmem chcę sobie przypomnieć ostatnią część HP ;)
-
Aktualnie zaczynam czytać "Pamiętnik" Nicholasa Sparks'a.
fajne?
Bardzo :D!
-
hahaha Król Edyp Sofoklesa :D
-
Właśnie skończyłem czytać HP aby sobie przypomnieć, a przed tym czytałem „Trzynaście Powodów”, nie ocenię jej bo nie pamiętam o co w tym chodzi.
-
Pamiętniki wampirów 3, męczyłam się z 3 miesiące:). teraz męczę się z 4. częścią.
-
Ja ostatnio czytałam Naznaczoną (:
-
czytam teraz na angielskich "The Catcher in the Rye", czyli "Buszujący w zbożu".
A sama dla siebie "Dirty Liar"
-
lekki OT się zrobił
Dziewczyny z Hex Hall - Hmm dam 7 bo fajnie się czytało ale miałam często Deja Vu z HP
Alyson Noel - Shadowland - opornie mi to szło
Sparks Nicholas - Noce w Rodanthe
Sparks Nicholas - Na ratunek
Sparks Nicholas - Na zakręcie
Sparks Nicholas - Wybór
Sparks Nicholas - Od pierwszego wejrzenia
Sparks Nicholas - Ślub
C.S. Lewis - Opowieści z Narnii 1 - Lew, czarownica i stara szafa
C.S. Lewis - Opowieści z Narnii 2 - Książę Kaspian
C.S. Lewis - Opowiesci z Narnii 3 - Podroz Wędrowca Do Świtu
C.S. Lewis - Opowieści z Narnii 4 - Srebrne Krzesło
C.S. Lewis - Opowiesci z Narnii 5 - Kon i Jego Chlopiec
C.S. Lewis - Opowieści z Narnii 6 - Siostrzeniec czarodzieja
C.S. Lewis - Opowieści z Narnii 7 - Ostatnia Bitwa
Wilson Barbara - Nie do pobicia
Angela Cash - Królewna Śnieżka
Parker Katherine - Trzydzieści to za mało
Katherine Parker Na kogo wypadnie
Stevens Jackie - Jutro przyjdzie większa fala
-
Studium w szkarłacie - sir Arthur Conan Doyle
-
od ostatniego postu;Cobb South Sheri - Nie igraj z Miłością
Cobb South Sheri - Wszystko przez miłość
Fields Natalie - Wszedzie tam, gdzie mnie nie ma
Fields Natalie - Dalej niż diabeł mówi dobranoc
Wielka wygrana -Garwood Julie
Brooks Patsy - Kardamon i Cynamon
Singleton Linda Joy - Szepty w ciemności
Nigdy nie mów nigdy - Jackie Stevens
Czarniejsza niż czarna owca - Natalie Fields
Washburn Jan - Pechowa dziewczyna
Fields Natalie - Niech Żyje dysleksja
Keith R. A. DeCandido -Supernatural Wyspa Kości <3
Linda Joy Singleton - Dziewczyna z usterką
Linda Joy Singleton - Miłość do odstąpienia
Alicyn Watts - Księżycowa piosenka
Przepis na miłość - Kate Emburg
Kirby Susan - Dwoje na wirażu
teraz :Annette Curtis Klause - Krew jak czekolada
-
Upadli i Buszujący w zbożu
-
Fields Natalie - Nie zadzieraj z nianią
Stevens Jackie - O jedną za dużo
Lauren Kate - Upadli 2. Udręka
Kremer Marcie - Czasem warto zaryzykować
-
Tristan i Izolda - oryginalnie autor nieznany :P
-
Dylematy Dextera - Dexter 03 - Jeff Lindsay
Lykken Laurie - Niespełnione obietnice
Jones Sandy - Mój książę
Fields Natalie - Czterdzieści żab, jeden królewicz
Przegrani wygrani - Jackie Stevens
Voeller Sydell - Podszepty serca
-
Ludzie bezdomni. Żeromski. Mi się podobało ;)
-
Grant Michael - Gone Zniknęli 01 - Faza pierwsza. Niepokój
-
Syzyfowe Prace :D
-
"Wpadka" Nick Hornby - nie za specjalnie ciekawe...
-
zaczynam sagę "Vampire Diaries" ;)))
-
Grant Michael - Gone Zniknęli 02 - Faza druga. Głód
-
Harry Potter i więzień azkabanu 10.
-
Alyson Nöel - EVER - nawet fajne
-
Orchidee też się śmieją PATRICIA MARVELL
Fitzpatrick Becca - Crescendo
-
Orchidee też się śmieją PATRICIA MARVELL
Fitzpatrick Becca - Crescendo
Fitzpatrick Becca - Crescendo - jest gdzieś już e-book ?
-
Fitzpatrick Becca - Crescendo - jest gdzieś już e-book ?
na tym chomiku jest http://chomikuj.pl/eVka84 w ebook - nowości
-
Fitzpatrick Becca - Crescendo - jest gdzieś już e-book ?
na tym chomiku jest http://chomikuj.pl/eVka84 w ebook - nowości
Dzięki za linka Kalleye, daję plusa, bo na pewno mi się przyda ^^
-
Mozart, anioły i krokodyl - Jackie Stevens
Singleton Linda Joy - Wymarzony rejs
Stephen King - Ostatni Bastion Barta Dawesa
Parker Katherine - Tam, gdzie rosną dzikie astry
-
"Mały Książę" ;D
-
P.C Cast + Kristin Cart - Wybrana
-
Pierwsze prawo magii - Terry Goodkind. Cudo <3
-
Cecelia Ahern - Na końcu tęczy
na przemian śmieję sie i płaczę ryczę
-
haa! widzę, że nie tylko ja nie czytam lektur. ^^ zawsze to streszczenie na necie, gdyby kartkówka była :D
ostatnio przeczytana książka to Plotkara - Cecily von Ziegesar.
-
Stephen King - Cztery Pory Roku ; Skazani na Shawshank
Jeff Lindsay -Dexter 04 - Dzieło Dextera
Wilde Oscar - Portret Doriana Graya
McDaniel Lurlene - Pozwól mi odejść
-
Konrad T. Lewandowski - "Perkalowy dybuk"
-
Grant Michael - GONE-Zniknęli 03 - Faza trzecia - Kłamstwa
PRZERWANA LEKCJA MUZYKI-SUSANNA KAYSEN
Tolkien J.R.R. - Hobbit czyli tam i z powrotem
-
Droga Cienia - Brent Weeks
...
Odprawa posłów greckich - Jan Kochanowski
-
Ja teraz po raz kolejny czytam "Opowieści z Narnii: Książę Kaspian". Jak dla mnie 10/10 ;DD
A tak ogólnie, książka, którą ostatnio czytałam spoza tych, które znam już prawie na pamięć to 1984 Orwella. Genialna pozycja opisująca zza postacią paraboli życie ludzi w czasie komuny. Mi w ogóle książki tego autora przypadły do gustu, bo mimo iż wszystko przedstawione jest symbolicznie nie trudno domyśleć się jakie aspekty porusza.
11/10 normalnie ; ]
-
Amerykańskie wakacje - Debbi Rawlins
Erotyczne sny - Debbi Rawlins
Carrie - Stephen King
aktualnie: Miasteczko Salem - Stephen King
-
Crescendo - Becca Fitzpatrick
-
Makbet - Szekspir
-
Makbet - Szekspir
dzisiaj miał☼am z tego
aktualnie: Stephen king - Lśnienie
-
Klimatów szekspirowskich ciąg dalszy czyli Hamlet.
-
Novak Brenda - O czym marzy dziewczyna
-
Fitzpatrick Becca - Crescendo
-
Kent Alison - Sublokator
Shalvis Jill - Powrót do domu
-
To - Stephen King
-
Marina - Carlos Ruiz Zafón
Świetna książka , polecam :)
-
Cień Wiatru - Carlos Ruiz Zafón
-
Sara Shepard - Pretty Little Liars
-
Pałac o Stu Bramach - Carlo Frabetti
-
Niedokończone życie - Mark Spragg
-
Meg Cabot - Dziewczyna Ameryki
-
Prosto w Ogień - Anne Stuart
Sara Shepard - Pretty Little Liars
Adornetto Alexandra - Blask
Annette Curtis Klause - The Silver Kiss
Carlos Ruiz Zafon - Marina
-
Potop - Henryk Sienkiewicz wreszcie! nareszcie! i co tam, że nie pamiętam z niej kompletnie nic xD
-
Giffin Emily - Coś pożyczonego
Książę Mgły-Carlos Ruiz Zafón
Świętoszek - Molier
Tylko dla wybranych - Kate Brian
-
Na krawędzi cienia - Brent Weeks
-
Miasto Upadłych Aniołów - Cassandra Clare
-
Dan Brown - Zwodniczy punkt
-
Stephen King - Cujo. Ciekawe nawet, ale wole inne od Pana Stefana xD
-
Brian Kate - Reed Brennan 02 - Impreza zamknięta
Brian Kate - Reed Brennan 03 - Poza zasięgiem
Brian Kate - Reed Brennan 04 - Kto się przyzna
Brian Kate - Reed Brennan 05 - w Wąskim Gronie
Brian Kate - Reed Brennan 06 - Impreza musi trwać
-
Nicholas Sparks - Ostatnia piosenka :D
przeczytane po raz 6 chyba.. he xd
-
Poza cieniem - Brent Weeks
-
Miasto Upadłych Aniołów - Cassandra Clare
-
Lore Pittacus - Dziedzictwa planety Lorien 01 - Jestem Numerem Cztery
-
Wizje w Mroku - L.J Smith .
Polecam.
-
Numery. Czas uciekać - Rachel Ward
-
Igrzyska Śmierci - Suzanne Collins
-
Ostatniej chyba nie pamiętam - zapewne jakaś lektura do szkoły -,-
Co do ich nieczytania - Mam awersję do Żeromskiego i do Dostojewskiego chyba też (wiem, wiem, Zbrodnia i kara to dzieło wszech czasów, ale jak dla mnie naturalizmu za dużo i wkurzał mnie Rodia niesamowicie :D)
Wcześniej chyba Mikołaj i Aleksandra K. Massiego - o ostatnim carze Rosji, jego żonie i Rasputinie.
Póki co zaczęłam Pana Lodowego ogrodu Grzędowicza, a z racji, że mamy ukochane wakacje, zapewne wrócę do Wiedźmina :)
Ponadto mam na półce niedokończony Zmrok (dla wszystkich antyfanów Zmierzchu) oraz Marię Antoninę.
W oczy rzuciło mi się też, że jest tutaj kilka osób lubiących Zafona - uwielbiam go za klimat Barcelony!
-
Baśnie Barda Beedle'a - Joanne Kathleen Rowling
Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć - Joanne Kathleen Rowling
Dziennik Bridget Jones - Helen Fielding
Bridget Jones. W pogoni za rozumem - Helen Fielding
-
W pierścieniu ognia - Suzanne Collins
Kosogłos - Suzanne Collins
-
Lore Pittacus - Dziedzictwa planety Lorien 01 - Jestem Numerem Cztery
-
Rodzina Borgiów - Mario Puzo.
-
P.C. CAST + KRISTIN CAST- Nieposkromiona
Polecam, szczególnie zwariowanym wielbicielom wampirów - takim jak ja :)
-
Cień Wiatru - Carlos Ruiz Zafon
-
"Osaczona" P.C. Cast + Kristin Cast
niedługo zaczynam 'Kuszona' tych samych autorek :D
-
Naznaczona - P.C. Cast + Kristin Cast
-
Kuszona - P.C. Cast + Kristin Cast
kocham tą serię <3
-
Co was wzięło na te durne książki o wampirach?
Cyfrowa Twierdza - Dan Brown
-
wampiry są faaaajne oO
setny raz: Stowrzyszenie Wędrujących Dżinsów: rok później - Ann Brashares
-
Dan Brown - Zwodniczy punkt
-
Harry Potter i Insygnia Śmierci (czytałam drugi raz)
-
Tonya Hurley - Zakochana zjawa. super książka polecam :D
-
Tonya Hurley - Zakochana zjawa. super książka polecam :D
Mam tą ksiażkę :D Ale jeszcze nie przeczytałam :)
-
George R. R. Martin - Gra o Tron (a mama drugi to podprowadziła i mam lekki problem)
-
Zakochana zjawa- Tonya Hurtley
są jeszcze dwa tomy, ale chyba nie ma po polsku :o
-
Kuszona - P.C. Cast + Kristin Cast
-
George R. R. Martin - Starcie Królów
-
skąpiec x D
-
George R.R Martin - Nawałnica mieczy tom 1: Stal i śnieg
-
Baśnie Barda Beedle'a - J.K. Rowling
-
Corinne Hofmann - Moja afrykańska miłość ( Całkiem fajne xd )
-
George R.R Martin - Nawałnica mieczy tom 2: Krew i Złoto
-
L. J. Smith - Pamiętniki wampirów 1 księga
Katarzyna Beronika Miszczuk - Wilczyca
-
Jeanne D'Haem
Waris Dirie
Córka nomadów
-
Impreza u Ralpha - Lisa Jewell
Stephen King Sklepik z Marzeniami
Stephen King Cztery pory roku
Stephen King Komórka
Stephen King Misery
-
Rick Riordan - Ostatni Olimpijczyk
-
Ostatnia Piosenka - Nicholas Sparks
-
George R.R. Martin - Uczta dla Wron tom 1: Cienie Śmierci
-
Dziewczyny z Hex Hall. Diable szkło - Rachel Hawkins
Quidditch przez wieki - Joanne Kathleen Rowling
-
George R.R. Martin - Uczta dla Wron tom 2: Sieć spisków
-
"Kuszona" z serii "Dom Nocy"
-
Dolores Claiborne - Stephen King
Podpalaczka - Stephen King
Cujo - Stephen King
-
Antoine de Saint-Exupéry - Mały Książę
-
Wolter - Kandyd
-
B.Prus - Lalka
-
K. Grochola - Zielone drzwi
-
Harry Potter i Komntana Tajemnic - J.K. Rowling
Warto Marzyć - Kjersti Sheen
-
Chyba zołza – Emilia Chomutowska
Naznaczona - Cast P.C., Cast Kristin
-
"Cierpienia młodego Wertera" - J.W. Goethe
-
Norwegian Wood - Haruki Murakami
-
Giaur - George Byron
Ostatnio nie mam czasu na nic innego jak lektury, które omawiamy w zatrważająco szybkim tempie ;(
-
Antoine de Saint-Exupery "Mały Książę" - na giełdę lektur
Przede mną "Dziady" xD
-
Hyperversum - Cecilia Randall.
-
Hyperversum - Cecilia Randall.
I jak Ci się podobała ? Ja dostałam propozycję, żeby wystartować do konkursu związanego z tą pozycją, ale wolałam olimpiadę :)
-
Hyperversum - Cecilia Randall.
I jak Ci się podobała ? Ja dostałam propozycję, żeby wystartować do konkursu związanego z tą pozycją, ale wolałam olimpiadę :)
Bardzo mi się podobała ;-) Ale nie offtopujmy xD
-
Cassandra Clare - Miasto Upadłych Aniołów
-
Wojciech Kuczok - "Spiski. Przygody tatrzańskie"
-
Chłopi - Reymont
-
Miłość i pizza - Janice Harrell
Różowe Marzenia - Carla Cassidy
Nefilim - Thomas Sniegoski
Pachnidło. Historia pewnego mordercy - Patrick Süskind
Lewiatan - Thomas Sniegoski
Raj Utracony - Thomas Sniegoski
-
Dziady cz.2 i cz. 4 - Adam Mickiewicz
Konrad Wallenrod - Adam Mickiewicz
GONE faza pierwsza: niepokój - Michael Grant
-
GONE faza pierwsza: niepokój - Michael Grant
i jak ?
Gra Geralda - Stephen King
Ja, anielica - Katarzyna Berenika Miszczuk
-
GONE faza pierwsza: niepokój - Michael Grant
i jak ?
Na początku miałam mieszane uczucia i po kilku stronach chodziła mi po głowie myśl, że chyba książka nie trafiła mi w gust i trzeba było kupić Sherlocka xD Ale potem mnie wciągnęło i teraz z niecierpliwością czekam aż zacznę czytać kolejny tom, a to niestety nastąpi nie wiadomo kiedy, gdyż Mickwicz mnie nie lubi i napisał za dużo, a teraz ja w ramach rozszerzonego polskiego (na mat-fizie jestem jak co, więc xD) omawiamy te durnoty.
-
Wesele - Wyspiański
-
Dziady cz. II - Adam Mickiewicz
-
Homer - Iliada, księga XXIV oO
-
Dziady cz. II - Adam Mickiewicz
i J.R.R Tolkien - Władca Pierścieni: Drużyna pierścienia
-
Namiętność - Lauren Kate
-
Adam Mickiewicz - Dziady część III
Mickiewicz miał zajebiste zioła i żeby to zrozumieć trzeba się chyba naćpać tego co on se ćpał na tej emigracji.
-
Eric-Emmanuel Schmitt - Trucicielka
-
Cisza - Becca Fitzpatrick
-
Suzanne Collins "Igrzyska Śmierci"
-
Dziady cz. II - Adam Mickiewicz
ehem, powtórka z rozrywki -.-'
-
Suzanne Collins "W Pierścieniu Ognia"
-
Przygody Sherlocka Holmes'a - Arthur Conan Doyle
-
Nocna zmiana - Stephen King
Pokochała Toma Gordona - Stephen King
-
Kosogłos - Suzanne Collins
-
Morze Potworów - Rick Riordan
Klątwa Tytana - Rick Riordan
-
Adam Mickiewicz - Pan Tadeusz.
Wreszcie koniec Mickiewicza
-
Bitwa w Labiryncie - Rick Riordan
-
Gone zniknęli, faza druga: Głód - Michael Grant
-
Ernest Hemingway - Stary człowiek i morze
-
Harry Potter i Insygnia Śmierci
-
Szeptem - Becca Fitzpatrick
-
Ostatni Olimpijczyk - Rick Riordan
Archiwum Herosów - Rick Riordan
-
Leśmian - Łąka
-
Aleksander Kamiński - Kamienie na Szaniec
-
Buszujący w zbożu
-
Pretty Little Liars. Bez skazy - Sara Shepard
-
^ świetna seria ;) Bardzo dobry jest tom 4 ;D
Cisza - Becca Fitzpatrick
-
Aleksander Kamiński - Kamienie na Szaniec
-
Crescendo - Becca Fitzpatrick 8/10
Ciekawa książka, a najlepszy oczywiście koniec.
Aktualnie rozpoczynam część 3 cyklu - Cisza.
-
Pretty Little Liars. Doskonałe - Sara Shepard
-
Ja właśnie zaczynam czytać "Lem Mrożek Listy" i kończę "Spiski. Przygody tatrzańskie" Kuczoka. :)
-
Pretty Little Liars. Niewiarygodne - Sara Shepard
-
Pretty Little Liars. Kłamczuchy - Sara Shepard
Skąpiec - Molier
-
A ja ostatnio przeczytałam "Miasto Kości". Co prawda, na początku się dłuży, ale potem gładko idzie ;) a kolejną książkę, jaką planuję przeczytać, to "Metro 2033". ;)
-
One Direction - Dare to dream
-
"Kiedy piorun uderza:.
Jestem fanką Meg Cabot , ubóstwiam książki tej autorki.
7 - za tą książkę
-
Michael Grant - Faza Czwarta: Plaga <333 moja ulubiona część ! jak na razie
-
Hobbit Tolkiena
-
Charlie St. Cloud - Ben Sherwood
-
wampirzyca Karin - Yuna Kagesaka
-
jestem dopiero w połowie ale wrażenia jak na razie są super :D - Monster High: Upiorna Szkoła
Zakochanaaaaaaaaaaaaaaaaaa w tej seriiii!
Ocena: 8.7/10
-
Granica
-
Nieśmiertelni - zbiór opowiadać (koszmar! nie polecam!)
-
George R. R. Martin - Taniec ze smokami tom 1
-
Kelly Creagh - Nevermore. Kruk :D polecam!
-
Więcej niż przyjaźń - Elizabeth Winfrey
Spełnione marzenia - Elizabeth Bernard
Pamiętny dzień - Catherine Clark
-
P. C. Cast - Bogini Oceanu
-
Gone zniknęli - faza trzecie: kłamstwa - Michael Grant
-
Obecnie kończę "Pocałunek" Jacqueline Wilson
A ostanią przeczytaną książką był "SKąpiec" Moliera ;)
-
Jutro 4
-
Graham Moore - Sherlockista
-
Skończyłam "Pocałunek" Jacqueline Wilson
-
The Innocent, Death Note i Kuroshitsuji 2.
-
Michael Grant - GONE zniknęli faza 4 plaga
chyba najlepsza jak do tej pory część.
-
Michael Grant - GONE zniknęli faza 4 plaga
chyba najlepsza jak do tej pory część.
zdecydowanie :)
-
Kordian - Juliusz Słowacki.
Zawal noc by przeczytać lekturę. I nic z niej nie zrozum i dojdź do wniosku, że Słowacki miał tego samego dilera do Mickiewicz.
-
Pocałunek - Jacqueline Wilson
Gra anioła - Carlos Ruiz Zafón
Desperacja - Stephen King
Colorado Kid - Stephen King
-
Kordian - Juliusz Słowacki.
Zawal noc by przeczytać lekturę. I nic z niej nie zrozum i dojdź do wniosku, że Słowacki miał tego samego dilera do Mickiewicz.
hahahaha ja sobie to zapiszę bo to jest genialne podsumowanie! ;D ;D
Ratując Amy.
-
Kordian - Juliusz Słowacki.
Zawal noc by przeczytać lekturę. I nic z niej nie zrozum i dojdź do wniosku, że Słowacki miał tego samego dilera do Mickiewicz.
Kalleye, będę to cytować :P Teraz jestem po przeczytaniu "Studium w Szkarłacie" Arthura Conan-Doyle i w połowie "Zemsty" Fredry. Ten to chyba zażywał tylko lekkie środki - nie jest źle :D
-
Nie-Boska Komedia - Zygmunt Krasiński
Kolejna lektura z serii CO ON ĆPAŁ?
-
Nie-Boska Komedia - Zygmunt Krasiński
Kolejna lektura z serii CO ON ĆPAŁ?
z tego co zauważyłam to w tym samym czasie przerabiamy te same lektury
-
P.S. Kocham Cię - Cecelia Ahern
-
Sara Gruen - Woda dla słoni :)
-
Nie-Boska Komedia - Zygmunt Krasiński
Kolejna lektura z serii CO ON ĆPAŁ?
z tego co zauważyłam to w tym samym czasie przerabiamy te same lektury
Ha ha, najwidoczniej ;-)
Aleksander Fredro - Śluby Panieńskie
-
Makbet - Szekspira...
muszę chyba jeszcze raz to przeczytać bo NIC nie pamiętam 0.o
-
Makbet - Szekspira...
muszę chyba jeszcze raz to przeczytać bo NIC nie pamiętam 0.o
A ja omawiałam rok temu i pamiętam do dzisiaj. Było bardzo fajne ;-)
Sklepik z Marzeniami - Stephen King
-
Pierwsze 3 części Pretty Little Liars :)
-
Pocałunek - Jacqueline Wilson
Gra anioła - Carlos Ruiz Zafón
Desperacja - Stephen King
Colorado Kid - Stephen King
Przeczytałaś moją opinię o "Pocałunku" i przeczytałaś?
Ja właśnie "Jeden Dzień" czytam, bardzo "lekko" się czyta :)
-
Pocałunek - Jacqueline Wilson
Gra anioła - Carlos Ruiz Zafón
Desperacja - Stephen King
Colorado Kid - Stephen King
Przeczytałaś moją opinię o "Pocałunku" i przeczytałaś?
tak
-
to cieszę się :) i jak wrażenia?
-
Ja ostatnio przeczytałam :
Ilona Einwhohlt - Słuchaj Swego serca
Lauren Alexander - Oto Miley
-
Bolesław Prus - Powracająca Fala
-
Carlos Ruiz Zafón - Pałac Północy
-
to cieszę się :) i jak wrażenia?
napisałam w temacie książki
Tajemny krąg. Księga 1. Inicjacja. Zakładniczka. - L.J. Smith
Tajemny krąg. Księga 2. Czas Buntu. Moc. - L.J. Smith
Historia Lisey - Stephen King
-
Carlos Ruiz Zafón - Książę Mgły
-
Robin Brande - Szkoła, miłość i inne diety. Wzięłam ją na "przeczekanie" - nie miałam kolejnych PLL :P
-
Carlos Ruiz Zafón - Światła Września
-
Oskar i Pani Róża
-
Pretty Little Liars cz.4 (Niewiarygodne) i cz.5 (Zepsute)
-
"Rekordy Zwierząt"
-
Mechaniczny Książę - Cassandra Clare <3
Atrofia - Lauren DeStefano <33333
-
"Przygody Sherlocka Holmesa" 10/10 : )
-
Dlaczego mężczyźni kochają zołzy.
-
M. Wańkowicz - "Ziele na kraterze" oO
-
7 razy dziś - Lauren Oliver
Las Zębów i Rąk - Carrie Ryan <3 kolejna świetna seria się zapowiada
-
Romeo i Julia - William Szekspir
-
Jutro - John Marsden
-
KIEDY CHODZIŁEM Z JULKĄ MAJ - Paweł Beręsewicz
-
Jutro 2. W pułapce nocy - John Marsden
Jutro 3. W objęciach chłodu - John Marsden
Jutro 4. Przyjaciele mroku - John Marsden
Pomiędzy - Tara Hudson
-
Ostatnio przeczytałam "Zemstę".
-
Bolesław Prus - Lalka
-
Richelle Mead - 'Akademia Wampirów'
-
Arkadij i Borys Strugaccy - Piknik na skraju drogi
-
Magiczny Pech - Meg Cabot
-
Robokalipsa - Daniel H. Wilson
-
Makbet ;D
-
Harry Potter Prequel - Joanne Kathleen Rowling
Dallas '63 - Stephen King
-
Córki - Joanna Philbin
-
Carrie - Stephen King
-
Hanna Krall - Zdążyć przed panem Bogiem
-
Joe Hill "Pudełko w kształcie serca" świetna książka, naprawdę mnie przyciągnęła, nie mogłam się od niej oderwać. opowiada ona o Judas'ie Coyne'u - gwiazdor ostrego rock'a kolekcjonuje przerażające rzeczy etc. pewnego dnia jego asystent natknął się w internecie na ducha, na sprzedaż, Jude nie zawahał się i kupił garnitur ducha jednocześnie zezwalając mu na buszowanie w swoim świecie...
potem zaczęły się dość ekstremalne przygody. to książka to taki horrorek jakby nie patrzeć, a okładka wrr, straszna. nigdy nie zapomnę pudełka w kształcie serca.. nie powiem Wam czy kończy się happy end'em.
zaskakująca, zachwycająca, porywająca, zastraszająca, oceniam ją na 11/10 warto przeczytać!
-
Carrie - Stephen King
chyba czytałam. ta książka jest o dziewczynie która miała dar telekinezy czy coś? no, umiała podnosić przedmioty i nimi rzucać itd? co jej matka była taka strasznie religijna i ją tam gdzieś nawet zamykała i gadała że ma nieczyste myśli.. o i jeszcze pamiętam jak Stephen opisał scenę z pierwszą miesiączką Carrie, wredne dziewczyny z klasy. ogólnie książka mi się podobała, ale chyba nie doczytałam jej do końca, nie pamiętam XD ;)
-
Czerwień Rubinu - Kerstin Gier
-
Jenny Caroll - Kryptonim "Kasandra"
-
Błękit Szafiru - Kerstin Gier
Nevermore: Kruk - Kelly Creagh
-
Mendel Gdański - Maria Konopnicka
-
Zdążyć przed Panem Bogiem - Hanna Krall
-
Miłosierdzie Gminy - Maria Konopnicka
Strasznie miłosierna ta gmina była ;/
-
Opowiadania Tadeusza Borowskiego
-
Jenny Caroll "Kraksa w Górach"
-
L.J Smith-Pamiętnik Stefano cz. 1
-
Gloria Victis - Eliza Orzeszkowa
-
L.J. Smith - "Pamiętniki Wampirów - Walka"
-
Córka dymu i kości - Laini Taylor
Zieleń Szmaragdu - Kerstin Gier
Naznaczona - Kristin Cast, Phyllis Christine Cast (aż płakać się chce nad tym co współcześni młodzieżowi pisarze robią z wampirami)
-
Naznaczona - Kristin Cast, Phyllis Christine Cast (aż płakać się chce nad tym co współcześni młodzieżowi pisarze robią z wampirami)
To nie wiesz? Teraz to wampiry są tylko z nazwy. Zupełnie nowy gatunek stworzyli wampiro-(nie)-podobni.
Bolesław Prus - Kamizelka (po co ja to drugi raz miałam czytać to ja nie wiem)
Fiodor Dostojewski - Zbrodnia i Kara
-
Jane Eyre - wreszcie skończyłam ;D
+ Świętoszek Moliera
-
Zdradzona - Kristin Cast, Phyllis Christine Cast
Wybrana - Kristin Cast, Phyllis Christine Cast
Nieposkromiona - Kristin Cast, Phyllis Christine Cast
Osaczona - Kristin Cast, Phyllis Christine Cast
Kuszona - Kristin Cast, Phyllis Christine Cast
Spalona - Kristin Cast, Phyllis Christine Cast
-
Znak Węża - Meg Cabot
-
Bezpieczna przystań - Nicholas Sparks
-
Paolini Christopher - Dziedzictwo. Tom 1
-
Szukając Siebie - Meg Cabot
-
Sara Shepard - Pretty Little Liars. Zabójcze (część szósta) :D
-
Kate Brian - Szczęśliwy T-Shirt
-
Miasteczko Salem - Stephen King
-
Zakochani - Lauren Kate
-
Zakochani - Lauren Kate
+ Zepsute Sara Shepard
-
Stephen King - Rose Madder
pierwsza książka Kinga, która mi się średnio podobała. Może dlatego, że nie lubię książek, gdzie bohaterką jest maltretowana kobieta..
-
Stephen King - Wielki Marsz 10/10 PEREŁKA ! <3
Mroczny płomień - Alyson Noël
Nocna gwiazda - Alyson Noël
Zamieniona - Amanda Hocking
Rozdarta - Amanda Hocking
-
Dziennik Anny Frank
-
Byle nie on - June O'Connell
Chłopcy, randki i inne kłopoty - Arlene Erlbach
Surrender - Lora Leigh
Baiting Ben - Amber Kell
Zawsze przy mnie stój - Carolyn Jess-Cooke
-
Kod Leonarda da Vinci - D. Brown
Ostatnia Piosenka - Nicholas Sparks
-
Nie mam czasu na czytanie książek, ale.. ostatnio czytałam "Przed świtem".
-
Sara Shepard - Pretty Little Liars. Zabójcze (część szósta) :D
-
Idealne życie - Dyan Sheldon
-
Ludzie Bezdomni - Stefan Żeromski.
-
Śniadanie do łóżka - Robin Kaye
-
Tempt Me Twice - Eden Bradley
Klątwa Tygrysa - Colleen Houck
Córka łowcy demonów - Jana Oliver
Syrena - Tricia Rayburn
Ludzie bezdomni - Stefan Żeromski
Śmiercionośne fale - Carrie Ryan
Serce milionera - Lucy Monroe
Smak czerwonego wina - Kate Hardy,
Bezsenne noce - Kelly Hunter
Pretty Little Liars. Zepsute - Sara Shepard
-
Na Topie 4:Meksykańska przygoda - Zoey Dean
-
Sara Shepard - Pretty Little Liars. Bez serca (część siódma)
Nicholas Sparks - Wciąż ją kocham (ang. Dear John) :)
-
Wieczorna sonata - Lucy Monroe
Zawładnięci - Elana Johnson
Cmętarz zwieżąt - Stephen King
-
Agata Cristie - noc w bibliotece
-
Władysław Reymont - Chłopi t. 1
kijem mnie nie zaciągną, bym dalej czytała kolejne części (i dzięki Bogu, nie muszę)
J.D. Salinger - Buszujący w zbożu
-
Ognista - Sophie Jordan
Furie - Elizabeth Miles
Cień Nocy - Andrea Cremer
Blask nocy - Andrea Cremer
-
Trylogia "Igrzyska Śmierci" Suzanne Collins.
-
Gabriela Zapolska - Moralność pani Dulskiej
-
Rosiek Barbara - Kokaina
Rosiek Barbara - Byłam schizofreniczką
-
Klątwa tygrysa. Wyzwanie - Colleen Houck
Jutro 5. Gorączka - John Marsden
-
Czerwień rubinu i daje 9/10 <3 Troszkę drażniło mnie zachowanie gł, bohaterki ale wszystko inne było super :3 Teraz czytam drugą częśc Błękit szafiru.
-
Niewidzialna - Sophie Jordan
-
Dziewczyna Ameryki 2.
-
Straż - Marianne Curley
-
Joseph Conrad - Jądro Ciemności
Będą jaja jak będziemy omawiać we wrześniu dopiero xD
-
Nicholas Sparks - Szczęściarz
Muszę przyznać, że na początku mnie nudziła, ale potem była już całkiem ok :)
-
George R. R. Martin - Taniec ze Smokami tom 2
Brent Weeks - Cień Doskonały
-
Nicholas Sparks - Ostatnia piosenka. Całkiem niezła książka, lepsza niż film
-
Pałac Północy - Carlos Ruiz Zafón
-
Pałac Północy - Carlos Ruiz Zafón
Też to czytałam. Świetna książka o tym widmie i wgl . Szkoda tylko siostry Bena :c
-
Pretty Little Liars. Zabójcze - Sara Shepard
-
Orson Scott Card - Gra Endera
Stephen King - Lśnienie
-
Gustaw Herling Grudziński - Inny Świat
-
Wesele Wyspiańskiego
-
- Droga Umarłych - Kevin Brooks
- 13 Małych Błękitnych Kopert - Maureen Johnson
- Piosenki dla Pauli - Blue Jeans
- Marina - Carlos Ruiz Zafon
Muszę przyznać, że "natchnęło mnie" w te wakacje i dużo czytam (czy też mam w planach). Nie mam zamiaru poprzestać tylko na tych czterech pozycjach :)
-
Amerykańska Dziewczyna I i II, obecnie czytam "Sekrety mojego życia w Hollywood - na planie" ;)
-
Mgły Avalonu - Marion Bradley Zimmer
Doktor Żywago - Borys Pasternak
Tragedia w trzech aktach - Agatha Christie
-
Jestem w trakcie czytania Księgi wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa - Arthura Conan Doyle
-
Buszujący w zbożu ;DD
Noo całkiem nie zła jak na lekture :)
-
Michael Grant - GONE faza 5: ciemność
-
Jonathan Kellerman "Bagno" - bardzo fajnie napisany thriller, polecam :D
-
- Sara Shepard "Pretty Little Liars. Kłamczychy"
- Sara Shepard "Pretty Little Liars. Bez skazy"
- Sara Shepard "Pretty Little Liars. Doskonałe"
-
James Dashner - Więzień Labiryntu
Cassandra Clare - Miasto Kości (lol, dokończyłam po trzech latach xD)
-
Cassandra Clare - Miasto Kości
-
Sara Shepard "Pretty Little Liars. Zepsute"
-
- Sara Shepard "Pretty Little Liars. Niewiarygodne"
- Sara Shepard "Pretty Little Liars. Zepsute"
-
Pretty Little Liars - Bez serca - Sara Shepard
Jutro 6 - John Marsden
Przeznaczona - Kristin Cast, Phyllis Christine Cast
Uniesienie - Lauren Kate
Charlie - Stephen Chbosky
Nocna Gwiazda - Alyson Noël
Niezgodna - Veronica Roth
-
Cassandra Clare - Miasto popiołów
Cassandra Clare - Miasto szkła
-
Łowca Snów, Stephen King
-
Agatha Christie - Śmierć w chmurach.
-
Cassandra Clare - Miasto Upadłych Aniołów
-
Cassandra Clare - Miasto Upadłych Aniołów
Nie lubię jej za to co robi ;C
-
Maria Rasputin - "Rasputin. Dlaczego?"
-
Cassandra Clare - Mechaniczny Anioł
Cassandra Clare - Mechaniczny Książę
-
Krasiński - Nie-boska komedia
-
Zagubiony heros - Rick Riordan
Enklawa - Ann Aguirre
Niezgodna - Veronica Roth
Uniesienie - Lauren Kate
Syn Neptuna - Rick Riordan
Przywrócona - Amanda Hocking
Neva - Sara Grant
Przyjęcie w Londynie - Kim Lawrence
Czerwień, żółcień, pomarańcz - Patsy Brooks
Nowa Ziemia. Świat po wybuchu - Julianna Baggott
50 twarzy Greya - Erika Leonard
W drodze - Jack Kerouac
Jak upolować faceta? Po pierwsze dla pieniędzy - Janet Evanovich
-
"Na tropie wampira" Mike'a Resnicka
-
Dmitrij Głuchowski - Czas zmierzchu
Ju Honisch - Obsydianowe serce cz. 1
Veronica Roth - Niezgodna
Naoki Serizawa - Resident Evil #1 (manga, ale co tam xd)
Stephen King - Cmętarz zwieżąt
Karen Miller - Nieświadomy Mag
Enklawa - Ann Aguirre
I jak? Bo nie wiem czy jest sens zabierać się za to.
-
Dotyk Julii - Tahereh Mafi
Kochałam psychopatę - Barbara Bentley
W otchłani Beth Revis
Być jak Adele - Caroline Sanderson
Michael Jackson. Zycie i śmierć króla popu - Kevin J. Fiox
-
Enklawa - Ann Aguirre
I jak? Bo nie wiem czy jest sens zabierać się za to.
złe to nie było ale dupy też nie urwało
przeciętna książka
Po drugie dla kasy - Janet Evanovich
Po trzecie dla zasady - Janet Evanovich
Po czwarte dla grzechu - Janet Evanovich
Przybić piątkę - Janet Evanovich
Wytropić Milion - Janet Evanovich
Seven up - Janet Evanovich
-
Amy. Moja Córka - Mitch Winehouse
-
Ewa Stec - klub matek swatek:)
-
B.Prus - Lalka
Ewa Stec - klub matek swatek:)
i jak? ciekawe?
-
Perks of Being a Wallflower - Stephen Chbosky
-
Perks of Being a Wallflower - Stephen Chbosky
Chciałabym się tylko spytać o jedną małą rzecz. Warto przeczytać tą książkę przed obejrzeniem filmu?
-
B.Prus - Lalka
Ewa Stec - klub matek swatek:)
i jak? ciekawe?
Tak:) Ogółem lubię jej twórczość .Wydaje mi się lepszą książką od perpetuy;) Aktualnie czytam sobie Dallas '63 Stefana Kinga:P
-
Perks of Being a Wallflower - Stephen Chbosky
Chciałabym się tylko spytać o jedną małą rzecz. Warto przeczytać tą książkę przed obejrzeniem filmu?
W sumie to nie wiem jak to ocenić bo filmu jeszcze nie ma, ale osobiście myślę, że warto przeczytać, nawet jeśli nie zamierza się oglądać filmu.
-
Łowca snów - Stephen King
Jak pisać. Pamiętnik rzemieślnika - Stephen King
Rage - Richard Bachman (Stephen King)
Nigdy i na zawsze - Ann Brashares
-
Jak miło w Cannes - Wendy Holden
-
Joseph Conrad - Jądro Ciemności
Po raz drugi. Długa historia xD
-
Trzy metry nad niebem - Federico Moccia
-
Trzy metry nad niebem - Federico Moccia
o kurcze, ja też xD
-
Nabakov "Lolita"
-
Dan Brown - Kod Leonarda da Vinci
-
Cassandra Clare - City of Lost Souls.
-
Rick Riordan - Syn Neptuna
-
N.H. Kleinbaum - Stowarzyszenie Umarłych Poetów
-
Rick Riordan - Ognisty Tron
-
Klątwa tygrysa. Wyprawa - Colleen Houck
Czerwona piramida - Rick Riordan
Pretty Little Liars. Bez serca - Sara Shepard
Ognisty tron - Rick Riordan
Drżenie - Maggie Stiefvater
Niepokój - Maggie Stiefvater
Ukojenie - Maggie Stiefvater
-
Delirium - Lauren Oliver
Przedwiośnie - Stefan Żeromski
-
Na zawsze - Alyson Noël
Dzieci Cienie: Wśród ukrytych. Wśród oszustów. - Margaret Peterson Haddix
-
N.H. Kleinbaum - Stowarzyszenie Umarłych Poetów
-
Cassandra Clare - "Miasto kości"
-
Bolesław Prus - Katarynka
Paulo Coelho - Alchemik
-
J. W. Goethe - Giaur
-
J. W. Goethe - Giaur
Eee ale Giaura to Byron napisał z tego co wiem xd
Akademia Wampirów - Richelle Mead.
Granica - Zofia Nałkowska
-
Osiemdziesiąt dni żółtych - Vina Jackson
Dziewczyna o szklanych stopach - Ali Shaw
Ja, potępiona - Katarzyna Berenika Miszczuk
Jądro ciemności - Joseph Conrad
Worek kości - Stephen King
Wśród Zdradzonych. Wśród Notabli - Margaret Peterson Haddix
-
J. W. Goethe - Giaur
Eee ale Giaura to Byron napisał z tego co wiem xd
omg.. haha, fakt.
Chciałam napisać
J. W. Goethe - Cierpienia młodego Wertera
G. Byron - Giaur
ale mi coś nie wyszło, haha.
-
Gombrowicz - Ferdydurke
nie polecam.
-
Ciemniejsza strona Greya - Erika Leonard
Zaklęci w czasie - Audrey Niffeneger
-
"Kamienie na szaniec" - Aleksander Kamiński
"Buszujący w zbożu" - Jerome D. Salinger
-
Igrzyska śmierci, w pierścieniu ognia, kosogłos. :)
-
Delirium - Delirium 01 - Lauren Oliver
Zbuntowana - Niezgodna 02 - Veronica Roth
-
Dziady - Adam Mickiewicz
Kordian - Juliusz Słowacki
-
W małym dworku - Witkacy
-
Pandemonium - Delirium 02 - Lauren Oliver
-
"Okaleczona", bardzo ciekawa książka oceniam na 10. Teraz czytam "Ósma ofiara" :)
-
Proces - Franz Kafka
-
Finale - Becca Fitzpatrick
Jutro 6. Cienie - John Marsden
-
"Ptasiek" - William Wharton
"Świętoszek" - Molier
-
Żelazny cierń - Caitlin Kittredge
Moja przyjaciółka - Suzanne Rand
Trafny wybór - Joanne Kathleen Rowling
Niebo jest wszędzie - Jandy Nelson
Nowe oblicze Greya - Erika Leonard
-
Delirium - Lauren Oliver
-
Jutro 7. Po drugiej stronie świtu John Marsden
-
The Fault in Our Stars - John Green 10/10
-
Osiemdziesiąt dni niebieskich - Vina Jackson
-
"Pamiętnik" - Sparksa.
-
Moda na miłość - Janette Kenny
Za sceną - Olivia Cunning
-
Hobbit - J. R. R. Tolkien 4095849574895 raz
-
Rok 1984 - George Orwell
-
Medaliony - Zofia Nałkowska
-
Zanim umrę - Jenny Downham
Drive - James Sallis
Kierowca - James Sallis
-
Candace Bushnell - 4 Blondynki
-
Pewnego Dnia - Emily Giffin
Diupa - Ewa Nowak
-
władca pierścieni: drużyna pierścienia - J. R. R. Tolkien
-
Player One - Ernest Cline
Rok wilkołaka - Stephen King
-
Nicholas Sparks - Ostatnia Piosenka
-
Rick Riordan - Znak Ateny
-
Uwielbiam książki Joanny Chmielewskiej, dlatego chętnie je czytam, ale ostatnio zakupiona przeze mnie książka "Gwałt" jakoś nie zrobiła na mnie większego wrażenia. Coś mi w niej nie pasi,ciut się zawiodłam. ;)
-
Opowiadania - Tadeusz Borowski
-
Pamiętnik Narkomanki - Barbara Rosiek
-
Stephen King - Mroczna Wieża 01 - Roland
-
władca pierścieni: Dwie Wieże - J. R. R. Tolkien
-
Saga księżycowa. Cinder - Marissa Meyer
Córka żywiołu - Leigh Fallon
Córka medium - Alyxandra Harvey
-
zdążyć przed panem bogiem - hanna krall
-
Woda dla słoni - Sara Gruen
Życie Pi - Yann Martel
Pamiętnik Księżniczki - Meg Cabot
Pamiętnik księzniczki 2 - Meg Cabot
Pamiętnik Księżniczki 3 - Meg Cabot
Pamiętnik Księzniczki 4 - Meg Cabot
Pamiętnik Księzniczki 4 i 1/2 - Meg Cabot
Dotyk Julii - TeherehMafi
Opowiadania Pożegnanie z Marią - Tadeusz Borowski
Pamiętnik KsiężniczKi 5 - Meg Cabot
Pamiętnik Księzniczki 6 - Meg Cabot
Pamiętnik księżniczki 6 i 1/2 - Meg Cabot
-
Paulo Coelho - Jedenaście minut
Juliusz Słowacki - Balladyna
-
Dawka geniuszu - Alan Glynn
-
powrót króla - J. R. R. Tolkien
Pandemonium - Lauren Oliver
-
Pamiętnik księżniczki 7 - Meg Cabot
Pamiętnik księżniczki 7,5 - Meg Cabot
Pamiętnik księżniczki 7,75 - Meg Cabot
Pamiętnik księżniczki 8 - Meg Cabot
Pamiętnik księżniczki 9 - Meg Cabot
Pamiętnik księżniczki 10 - Meg Cabot
Burza - Julie Cross
Osiemdziesiąt dni czerwonych - Vina Jackson
Anna we krwi - Kendare Blake
-
U mnie na razie skromnie, bo męczyłam "Lorda Jima" przez 2 tygodnie, a i tak udało mi się przeczytać tylko połowę tej książki :/
Hanna Krall - "Zdążyć przed Panem Bogiem"
Sofokles - "Antygona"
-
Zdążyć przed Panem Bogiem - Hanna Krall
-
Zevin Gabrielle - Zapomniałam, że Cię kocham
-
"Lot nad kukułczym gniazdem" - Ken Kesey
-
Osobliwy dom pani Peregrine - Ransom Riggs
Supernatural: Nevermore - Keith R.A. DeCandido
-
Ostatnie życzenie - Andrzej Sapkowski
Miecz Przeznaczenia - Andrzej Sapkowski
Cyrk Nocy - Erin Morgenstern
Inny Świat - Gustaw Herling-Grudziński
-
Istoty Ciemności- Kami Garcia& Margharet Stohl
-
Przez burze ognia - Veronica Rossi
BZRK - Michael Grant
Patrol - Ann Aguirre
Idealnie dobrani - Catherine McKenzie
Służące - Kathryn Stockett
Gorączka - Dee Shulman
Komórkowa miłość - Bianka Minte-König
Tajemnica Brokeback Mountain - Annie Proulx
Pretty Little Liars. Pożądane - Sara Shepard
-
Intruz - Stephenie Meyer
-
Pretty Little Liars. Uwikłane - Sara Shepard
Poradnik pozytywnego myślenia - Matthew Quick
-
Zbuntowana - Veronica Roth
-
Dla ciebie wszystko - Nicholas Sparks
-
Tango - Sławomir Mrożek.
-
"Igrzyska Śmierci" - Suzanne Collins
-
Ponieważ lubię książki młodzieżowe, często je biorę do ręki. I właśnie ostatnio przeczytałam sobie powtórnie książkę Wandy Zółkiewskiej "Slady rysich pazurów". Polecam każdemu,jeśli ktoś jeszcze jej nie przeczytał.
-
Gwiazd Naszych wina - John Green
Requiem - lauren Oliver
-
Clockwork Princess - Cassandra Clare
-
Eve - Anna Carey
Jedyne dziecko - Jack Ketchum
Pod kopułą - Stephen King
Nie jestem seryjnym mordercą - Dan Wells
Osiemdziesiąt dni bursztynowych - Vina Jackson
Pretty Little Liars. Bezlitosne - Sara Shepard
Pretty Little Liars. Olśniewające - Sara Shepard
-
Niezgodna - Veronica Roth
-
Dżuma - Albert Camus
ostatnia lektura szkolna w moim życiu!
Northanger Abbey - Jane Austen
The Bane Chronicles #1: What really happened in Peru - Cassandra Clare & Sarah Rees Brennan
-
Ostatnio chyba czytalam Veronika postanawia umrzec, fajna książka, daje do myślenia
-
Mrok - Marianne Curley
Pan Potwór - Dan Wells
Tak blisko... - Tammara Webber
Legenda. Rebeliant - Marie Lu
Dziewczyna, którą kochały pioruny - Jennifer Bosworth
Nie mogę powiedzieć ci prawdy - Lauren Barnholdt
Dziewczyna, która chciała zbyt wiele - Jennifer Echols
Cień Węża - Rick Riordan
Wybrani - C.J. Daugherty
Jeśli zostanę - Gayle Forman
-
"Diabeł ubiera się u Prady" - Lauren Weisberger
"McDusia" - Małgorzata Musierowicz
-
Light: a Gone novel - Michael Grant
-
Brzydcy - Scott Westerfeld
Jedenaście - Mark Watson
Pomiędzy światami - Jessica Warman
Idealna chemia - Simone Elkeles
-
Chemia Śmierci - Simon Beckett
-
Angelfall - Susan Ee
-
Justin Bieber - Dopiero się rozkręcam
-
Przez ciebie - Emily Hainsworth
What Really Happened in Peru - Cassandra Clare
Clockwork Princess - Cassandra Clare
Klucz - Marianne Curley
Poza sezonem - Jack Ketchum
Klątwa Tygrysa. Przeznaczenie - Colleen Houck
Potomstwo - Jack Ketchum
-
Stephen King - Jak pisać?
-
The Book Thief - Markus Zusak
-
"Tam gdzie spadają anioły" - D. Terakowska
-
Miasto Zagubionych Dusz - Cassandra Clare
Dzień gniewu - Thomas E. Sniegoski
Ręka mistrza - Stephen King
Saga księżycowa. Scarlet - Marissa Meyer
-
Jestem w trakcie czytania "Marek" - wspomnienia żony Danuty Grechuta o mężu. Jak na chwilę obecną, książka jest bardzo ciekawa, wciąga, szybko się czaya. Polecam.
-
Kamienie na Szaniec - Kamiński ;)
-
Picture Perfect - Evangeline Anderson
Angelfall - Susan Ee
Kiedy byłeś mój - Rebecca Serle
Wyścig śmierci - Maggie Stiefvater
-
Pamiętnik Nimfomanki - Dawno tak świetnej książki nie czytałam. Może ktoś polecić coś o podobnej tematyce ?
-
Straceni - Jack Ketchum
Anna i pocałunek w Paryżu - Stephanie Perkins
Wielki Gatsby - Francis Scott Fitzgerald
Ostra Gra - Olivia Cunning
Wariant - Robison Wells
The Runaway Queen - Cassandra Clare, Maureen Johnson
Przędza - Gennifer Albin
-
Paulo Coelho - Alchemik
Mark Twain - Przygody Tomka Sawyera
-
Otchłań. W potrzasku - Alexander Gordon Smith
Uratuj mnie - Jennifer Echols
Nowy Przywódca - Julianna Baggott
-
Tara Hudson - Pomiędzy
i..
Antygona Sofoklesa ;D
-
Maszyna Czasu - H.G. Wells
Wyścig śmierci - Maggie Stiefvater
Inferno - Dan Brown
Pocałunek Cienia - Richelle Mead
Blood Promise - Richelle Mead
Spirit Bound - Richelle Mead
Last Sacrifice - Richelle Mead
Folwark Zwierzęcy - George Orwell
Czerwień Rubinu - Kerstin Gier
Błękit Szafiru - Kerstin Gier
Zieleń Szmaragdu - Kerstin Gier
-
Harlon Coben - Obiecaj mi
-
Głębia - Tricia Rayburn
Joyland - Stephen King
Więzień Labiryntu - James Dashner
Lament. Intryga Królowej Elfów - Maggie Stiefvater
Papierowe miasta - John Green
Deklaracja - Gemma Malley
-
Isaac Marion - Wiecznie żywy
-
Idealne matki - Doris Lessing
-
A ja książkę Edmunda Niziurskiego "Sposób na Alcybiadesa" - lubię sobie czasem poczytać tego typu książki.;)
-
Kończę czytać "Ten Obcy" :) Moja ulubiona książka z dzieciństwa :)
-
Ósemka wygrywa - Janet Evanovich
Próby Ognia - James Dashner
Vampires, Scones, and Edmund Herondale - Cassandra Clare, Sarah Rees Brennan
Mroczna Toń - Tricia Rayburn
Kolory tamtego lata - Richard Paul Evans
-
S. King - Joyland :) Polecam fanom Kinga!
-
Kroniki Ellie. Wojna się skończyła, walka wciąż trwa - John Marsden
-
Millenium Stig Larson!!! super książka polecam!
-
S. King - Joyland :) Polecam fanom Kinga!
Czytałaś? I jak? Miałem zamiar przeczytać bo ostatnio w radiu słyszałem o premierze.
-
Kroniki Ellie. Nieuleczalna - John Marsden
Sekret Julii - Tehereh Mafi
-
Millenieum Stieg Larsson
-
Partials. Częściowcy - Dan Wells
Ofiarowana. Moje życie w sekcie scjentologów - Jenna Miscavige Hill
-
"Ucisz mnie pocałunkiem" - Blue Jeans
"Kobieta na krańcu świata I" - Martyna Wojciechowska
"Pretty Little Liars. Pożądane" - Sara Shepard
"Pretty Little Liars. Uwikłane" - Sara Shepard
"Blondynka w Londynie" - Beata Pawlikowska
"Pałac północy" - C. R. Zafon
"Poradnik Pozytywnego Myślenia" - Matthew Quick
"Anioły i demony" - Dan Brown
-
Wait for You - J. Lynn
The Selection - Kiera Cass
Dotyk - Jus Accardo
-
"Czwarty protokół" Frederick Forsyth
-
Piąta Fala - Rick Yancey
GONE Faza 5 Ciemność - Michael Grant
Żywe trupy, tom 1 - Dni utracone - Robert Kirkman, Cliff Rathburn, Tony Moore
Żywe trupy, tom 2 - Wiele mil za nami - Robert Kirkman, Cliff Rathburn, Charlie Adlard
Wiek Cudów - Karen Thompson Walker
GONE Faza 6 Światła - Michael Grant
Szklany Tron - Sarah J. Mass
Losing It - Cora Carmack
The Opportunist - Tarryn Fisher
Dirty Red - Tarryn Fisher
Thief - Tarryn Fisher
-
"Dzień smoka" Richard A. Knaak.
-
The Prince - Kiera Cass
Podzieleni - Neal Shusterman
Dobrani - Ally Condie
The Assassin and the Pirate Lord - Sarah J. Maas
Pushing the Limits - Katie McGarry
The Midnight Heir - Cassandra Clare, Sarah Rees Brennan
-
Miasto Kości - Cassandra Clare
-
Malazańska Księga Poległych - Steven Erikson
-
Drugą część "Millenium" Stiega Larssona
-
Ostatnia spowiedź - Tom I - Nina Reichter
-
Ostatnia spowiedź - Tom I - Nina Reichter
Jestem ciekawa ile książek przeczytałaś w swoim życiu :) hahaha
-
Ostatnia spowiedź - Tom I - Nina Reichter
Jestem ciekawa ile książek przeczytałaś w swoim życiu :) hahaha
zdecydowanie zbyt mało :)
Love Story - Jennifer Echols
Delicje z Dextera - Jeff Lindsay
-
PS.I love you - Cecelia Ahern
Old Magic - Marianne Curley
-
Opowieści z Narnii: Lew, czarownica i stara szafa - C.S. Levis
-
"Cierpienia młodego Wertera" :P lektura niestety
-
Pretty Little Liars. Rozpalone - Sara Shepard
Kroniki Ellie 3. Przyciągając burze - John Marsden
Przez bezmiar nocy - Veronica Rossi
Numery. Chaos - Rachel Ward
Ballada. Taniec mrocznych elfów - Maggie Stiefvater
Free Four: Tobias Tells the Story - Veronica Roth
Legenda. Wybraniec - Marie Lu
Droga - Cormac McCarthy
Bracia Sisters - Patrick DeWitt
Ladacznica - Emma Donoghue
Cyrk nocy - Erin Morgenstern
Magiczna gondola - Völler Eva
Tempting the Best Man - J.Lynn
Doktor Sen - Stephen King
Dziewczyna w stalowym gorsecie - Kady Cross
Wichrowe wzgórza - Emily Brontë
Crossing The Line - Katie McGarry
-
"Krucha jak lód" nie pamiętam autorki
-
Mroczny zakątek - Flynn Gillian
Ruin - Van Dyken Rachel
Szukając Alaski - Green John
Saving Raphael Santiago - Clare Cassandra
The Rise of The Hotel Dumort - Clare Cassandra, Johnson Maureen
Rogi - Hill Joe
-
Biesy F. Dostojewski
-
Falling for the Ghost of You - Nicole Christie
Hopeless - Colleen Hoover
Upiory XX wieku - Joe Hill
Zapomniane - Cat Patrick
-
Najczarniejszy strach - Coben
-
The Transfer: A Divergent Story - Veronica Roth
Królestwo spokoju - Jack Ketchum
Fałszywy książę - Jennifer A. Nielsen
Frigid - J. Lynn
W otchłani - Beth Revis
The Last Man on Earth - Evangeline Anderson
Ocean na końcu drogi - Neil Gaiman
W sieci - Gemma Malley
One Week Girlfriend - Monica Murphy
Unbroken - Melody Grace
The World of Divergent: The Path to Allegiant - Veronica Roth
Gwiazdozbiór psa - Peter Heller
Bully - Penelope Douglas
Real - Katy Evans
Second Chance Boyfriend - Monica Murphy
-
Dom Nocy - tomy od I do IV i teraz kolejne :) wciągnęło mnie i lubię tego typu książki. Autorki to mama z córką o nazwisku Cast, super książki SF.
-
Też zaczęłam czytać Cobena, bardzo fajna seria. So far:
Bez skrupułów
Krótka piłka
Bez śladu
Błękitna krew
Jeden fałszywy ruch
Ostatni szczegół
No i czytam teraz mojego kochanego Dana Browna Inferno.
-
Z lektur to czytam Krzyżaków i powiem że nie jest źle, trzeba się przyzwyczaić do archaicznego języka i można znaleźć przyjemność w czytaniu ;)
-
Z lektur to czytam Krzyżaków i powiem że nie jest źle, trzeba się przyzwyczaić do archaicznego języka i można znaleźć przyjemność w czytaniu ;)
-
Agatha Christie - Dom Nad Kanałem :)
-
"Niebo istniej naprawdę" Todda Burpo z http://rafael.pl/produkt/niebo-istnieje-naprawde (http://rafael.pl/produkt/niebo-istnieje-naprawde). Rzecz o podróży małego chłopca na drugą stroną i z powrotem, oparte na prawdziwej historii. Daje do myślenia ;)
-
Ja ostatnio czytałem książkę pt. Dzikie Serce.
-
Opowieść Wigilijna Charlesa Dickensa
-
Wielbiciel - Charlotte Link :-*
-
Igrzyska Śmierci :)
-
Sezon Burz Sapka, czyli nowa powieść o Wiedźminie. Niestety słabiutko
-
S. King "Wszystko jest względne"
-
Mary Roach - "Sztywniak"
Dostałam w prezencie od kolegi biologa i ze strachem się do niej zabrałam. A jednak okazało się, że to całkiem niezła pozycja, traktująca o nieboszczykach i wszystkim, co się z nimi dzieje oraz do czego można ich wykorzystać dla dobra nauki. Temat trudny, ale autorka ma tak dobry warsztat pisarski, że nie czułam obrzydzenia czytając.
-
Hobbit ;D chociaż strasznie późno wziąłem się za tę książkę. No więc tak , fabuła rewelacyjna , postaci jeszcze lepsze. Przyznam się że nie przepadałem za takimi klimatami typu Władca pierścienia . Tak więc z trudem przyszło mi obejrzeć hobbita , ale książka to już inna bajka. Czytało się naprawdę dobrze. Dodatkowo pomagała mapa przedstawionej w książce krainy. Moja wyobrażnia wówczas działała na pełnych obrotach . To było dość ciekawe zjawisko . Czułem się jak by mnie tam nigdy nie było , ale znam drogę ...
Mniejsza z tym . Jest to książka, którą mogę polecić wszystkim z czystym sercem. Oceniam na 9/10 . Brakowało sytuacji , które ( i tu was zaskoczę ) były w filmie , a w książce zostały zaledwie wspomniane i to nie dosłownie ...
-
"Makbet" W. Shakespeare
"Bones are forever" K. Reichs
-
Jo Nesbo - Pierwszy Śnieg. Całkiem dobry kryminał, polecam.
-
Lubię czasami wracać do już raz przeczytanych książek,tak jak ostatnio,przeczytałam po raz któryś "Pachnidło" Patricka Süskinda.Książka ciekawa ukazująca XVIII - wieczny Paryż ,światowe centrum mody i elegancji i jego bohatera - karła obdarzonego niepospolicie wrażliwym zmysłem powonienia.
-
Moją ostatnią była powieść Mroczna Bohaterka- Kolacja z Wampierem. ;)
Na samym początku przypadła mi do gustu, pisana językiem potocznym przypominała mi styl pisania fanfictions. Później zaczęło mi się nudzić, a rzadko mi się to zdarza przy książkach (nie licząc lektur). :D
Oceniam na 3/10. :-\
-
Pierwszy tom "Nawałnicy mieczy" Martina - jak zwykle świetna, przy czym sporo różni się od serialu więc warto przeczytać.
-
"Kwiat Pustyni" Waris Dirie
Gra w Kłamstwa - Sara Shepard
Pretty Little Liars. Sekrety - Sara Shepard
Pretty Little Liars. Uwikłane - Sara Shepard
Pretty Little Liars. Bezlitosne - Sara Shepard
Pretty Little Liars. Olśniewające - Sara Shepard
Pretty Little Liars. Rozpalone - Sara Shepard
-
HMMM Wczoraj ukończyłem ok 800 stronnicową ksiażkę pod tytułem Web Analytics 2.0
-
Ja się zabrałem za "Zbrodnię i karę" Dostojewskiego
-
"Zbrodnia i kara" to jedna z moich ulubionych lektur, zaraz po "Kamieniach na szaniec".
Ostatnio przeczytałam "50 twarzy Greya", ale nie zachwyciła mnie ta książka i nie sięgnę po kolejne jej części.
-
Cała trylogia Igrzysk Śmierci.
-
"Droga" Cormac McCarthy, bardzo dołująca. Trochę mnie wpędziła w religijne tematy więc obecnie coś takiego czytam http://rafael.pl/produkt/modlitewnik-za-wstawiennictwem-swietego-jana-pawla-ii-bordo
-
ja w końcu wziąłem się za trylogię Stiega Larsona - 1 cześć przeczytana, teraz biorę w ręke drugą :)
-
Tajemnice Ali, Sary Shepard ;-)
-
The Curious Incident of the Dog in the Night-Time - Mark Haddon
-
Rick Riordan - Dom Hadesa
Rick Riordan - Krew Olimpu
-
Stepen King - "Pet Sematary" polecam ;)
-
Christopher Paolini - Dziedzictwo, tom II
-
Papierowe miasta - John Green
-
Girl Online - Sugg Zoe
-
moja ostatnio przeczytana ksiażka to
Stephen King - Joyland
-
"Dziewczyna z pociągu" całkiem fajna i wciąga
-
Ostatnio przeczytałem książkę Karbala, o polskiej misji w Iraku. Fajna, polecam Wszystkim lubiącym tą tematykę.
-
Ja czytam książki Ale Kavy - polecam!
-
skończyłem czytać książkę Stephena Kinga - Przebudzenie, polecam ;)
-
Przeczytałam ostatnio "Niemcy" Leona Kruczkowskiego i bardzo polecam :)
-
Ja ostatnio przeczytałem powieść "Ojciec Chrzestny". Film oglądałem dawno temu, ale książka jest jeszcze lepsza.