Forum portalu Fan-Strefa.pl Forum portalu Fan-Strefa.pl 

Autor Wątek: Problem z odnośnikami oraz komentarzami  (Przeczytany 640 razy)

ilegaaal

  • Fanatyk
  • ****
  • Wiadomości: 556
  • Reputacja: 1
    • Status GG
    • Zobacz profil
    • TwilightFans.pl
Problem z odnośnikami oraz komentarzami
« dnia: 28 Listopad 2011, 18:42:21 »
Cześć! ;)
Na początku chciałabym prosić o wyrozumiałość, ponieważ jestem całkiem zielona w sprawach kodowania etc. Mam nadzieję, że chociaż kategorię dobrą wybrałam.
Bardzo bym prosiła o pomoc w sprawie strony. Całkiem niedawno moja domena została przeniesiona na ten serwer, wgrana na wordpressa oraz zakodowano nowy wygląd (nie przeze mnie). Działa bez problemu, do pewnego czasu. Ostatnio, zepsuły się komentarze, podstrony i wszystko inne! Możemy tylko odwiedzać stronę główną oraz notatki na poprzednich stronach, jednak menu w nagłówku, ani żadne podstrony nie działają.
Czy wiecie może co się stało? W ostatnim czasie dodawane były jedynie podstrony oraz notatki, potem działało wszystko bez zarzutu. Proszę o szybką pomoc. :)
 

TwilightFans.pl - od trzech lat, codziennie z Wami!

Kalleye

  • Gość
Odp: Problem z odnośnikami oraz komentarzami
« Odpowiedź #1 dnia: 28 Listopad 2011, 18:49:24 »
Hmm.. skoro zmieniłaś hosting to wiadomo, że nie będą działać stare linki jeśli masz inny adres teraz...

PA_BLO

  • Administrator
  • Fan Strefowicz
  • *****
  • Wiadomości: 2529
  • Reputacja: 116
    • Zobacz profil
    • Degrassi Poland
Odp: Problem z odnośnikami oraz komentarzami
« Odpowiedź #2 dnia: 28 Listopad 2011, 18:56:13 »
Chodzi Ci o stronę http://www.twilight-saga.fan-strefa.pl/ ? Jak na moje oko to możliwe, że brak tu zakodowanego pliku typu single.php bądź page.php (ale macie przecież zakodowany plik index.php a w takich wypadkach to czasami on przejmuje rolę tych plików). Sprawdź, czy oby wszystkie pliki szablonu są obecne w katalogu motywu.
Do you want more?


Forum portalu Fan-Strefa.pl