Forum portalu Fan-Strefa.pl
Nasze zainteresowania => Film => Wątek zaczęty przez: Skye w 13 Listopad 2010, 20:39:50
-
Jaki film oglądaliście ostatnio w telewizji? jak Wam się podobał?
Ja wczoraj oglądąłam ,a raczej próbowałam obejrzeć "Kobiętę Kot".
Kobieta Kot
Patience Phillips jest bardzo utalentowaną, ale niezwykle nieśmiałą projektantką grafiki reklamowej. Pracuje w koncernie kosmetycznym. Kiedy przypadkowo podsłuchuje rozmowę nieprzeznaczoną dla jej uszu, ginie. W tajemniczy sposób odradza się, jednak nie jest już tą Patience co dawniej. Rodzi się jej druga natura, zwinna, uwodzicielska, obdarzona czułymi zmysłami i niebezpieczna - natura kobiety kota, która ostrzy pazury i wyrusza na polowanie, by wyrównać stare rachunki.
Jednak przełączyłam, bo moim zdaniem słaby film.
-
Shrek Trzeci . Czy coś więcej trzeba mówić ? xD
-
film...? "Jaś i Małgosia" z Taylor Momsen.
-
Ja przestałem oglądać tv ! Oglądam tylko jak jest VMA albo EMA
-
Ja TV oglądam b. często: "MTV Cribs", "Viva Mjuzik Kłiiiz", "Viva Królowie Densfloru", "Kocham Cię Polsko!", "Mam Talent", "M jak Miłość", "Barwy Szczęścia", "Czas Honoru", "Tancerze", "Hannah Montana", "Czarodzieje z Waverly Place", "Do Dzwonka", "JONAS L.A", "Nie ma to jak hotel", "Szansa na sukces", "Top Model", "You Can Dance"
-
Aktualnie oglądam "Granie na ekranie" x D bo nie mam co oglądać -,-
-
Zmierzch na TVN w lany poniedziałek ;p
-
Trick / Ranczo Wilkowyje
ja i moje obsesyjne przełączanie kanałów!
-
Trick
-
"Narzeczony mimo Woli"
-
"Narzeczony mimo Woli"
i Zmierzch
-
"Zmierzch" ale oglądając go któryś raz, to nie jest tak samo jak pierwszy...troche nudny był ;P
-
"Nietykalni" - muszę powiedzieć że świetna komedia ! Dawno takiej nie oglądałem.
-
wczoraj w końcu skusiłam się na listy do m. nawet nawet :)
-
Krwawa Hrabina
-
twilight.
-
1000 sposobów na śmierć jak jeszcze telewizor był ; o..
-
Metro Strachu
-
Bibliotekarz II: Tajemnice kopalni króla Salomona
-
Labirynt Fauna
-
Jak w niebie
-
Pamiętnik księżniczki 2
-
twilight.
-
Pamiętnik księżniczki 2
-
Taki co do samego końca wysiedziałam? Mroczny Rycerz
-
Pamiętnik
-
Toy Story 3
-
Casino Royale
-
Casino Royale
-
Quantum of Solace
-
Shrek 3
-
Park Jurajski 2
-
Harry Potter i Kamień Filozoficzny
Harry Potter i Komnata Tajemnic
Harry Potter i Więzień Azkabanu
Harry Potter i Czara Ognia
Skarb Narodów
Skarb Narodów 2
-
Skarb Narodów 2
-
Burleska
-
Harry Potter i Zakon Feniksa
Harry Potter i Książę Półkrwi
-
Diabeł Ubiera się u Prady
-
Diabeł ubiera się u Prady
Legenda Zorro
Kobieta Kot
-
Kobieta Kot
-
Gruby i chudszy
-
Blindness
-
Hellboy: Złota armia
Mr. Brooks
Piraci z Karaibów: Klątwa Czarnej Perły
-
REC
-
Mroczny Rycerz Powstaje
-
Demony
-
Lubię sensacyjne, horrory, czasami komedie,ale dobre. I własnie ostatnio miałam okazję obejrzeć, na DVD film sensacyjny "Ostatnia misja" - z Peterem J. Lucasem w roli zawodowego mordercy. Się dzieje. :)
-
Jak ugryźć 10 milionów
Ojczym
-
Lawina (1994)
-
Epidemia strachu
-
Street Dance
-
Skarb narodów
-
Avatar ; )
ogólnie film według mnie przereklamowany
-
Kac Vegas
Kod dostępu
-
Miłość na zamówienie
-
Oglądałam już kilkanaście razy i jak będzie okazja,będę oglądała jeszcze następny raz. A chodzi o film "Dirty Dancing" z Patrickiem Swayze i Jennifer Grey w rolach głównych.
-
Terminator: Ocalenie
-
Spider-Man
Burleska
-
"Wesołych Świąt"
"Kevin sam w domu"
"Spider-Man"
-
Oglądałam kilka filmów, ale jeden szczególnie zapadł mi w pamięci,to był niby horror, ale ja bym określiła go jako s.f. i w dodatku kiepska bajka dla dużych dzieci,a chodzi o film "Ośmiornica2" - w nowojorskim porcie żyje gigantycznych rozmiarów ośmiornica i atakuje przypadkowe osoby,a wygląda to tak,jakgdyby na nie się specjalnie czaiła. Jest niby gigantycznch rozmiarów,a czasami mieści się w bardzo maleńkim pomieszczeniu.
-
"Idealny facet" ;D
-
iron man - właśnie się skończył;)
-
Iron Man
-
Szybcy i wściekli: Tokio Drift
-
Mechaniczna Pomarańcza. Bo trzeba nadrobić klasykę ;)
-
Płynące wieżowce (nie w tv ale oglądałem :P) film super ale tematyka nie dla wszystkich :>
-
Skazani na Shawshank
-
Płynące wieżowce (nie w tv ale oglądałem :P) film super ale tematyka nie dla wszystkich :>
Właśnie zastanawiałem się nad jego obejrzeniem. Ja tam lubię tego typu filmy :) Chociaż wiem, że dużo hejtów się posypało w jego kierunku z wiadomych przyczyn.
Wyspa tajemnic
-
Płynące wieżowce (nie w tv ale oglądałem :P) film super ale tematyka nie dla wszystkich :>
Właśnie zastanawiałem się nad jego obejrzeniem. Ja tam lubię tego typu filmy :) Chociaż wiem, że dużo hejtów się posypało w jego kierunku z wiadomych przyczyn.
Wyspa tajemnic
Mnie już nie ruszają tego typu akcje bo kurcze mamy 21 wiek!! Takich osób wśród nas jest naprawdę dużo i nawet sobie z tego nie zdajemy sprawy. :P
47 roninów
-
Kroniki Riddicka
-
Iron Man 2
Och, ten Robert Downey Jr... :D
-
Film jak film, albo jest zrobiony dobrze,albo nie,a jednak filmy dokumentalne pokazują rzeczywistość i takim dokumentem ostatnio oglądanym przeze mnie był : "Sarajewo,moja miłość" fakt autentyczny,mówiący o miłości dwoje młodych ludzi Serba i Bośniaczki (wiadomo w latach 90-tych toczyła się między oba krajami krwawa wojna). Młodzi (znający się od szkoły podstawowej) planowali po wojnie ślub,wszyscy im dopingowali,kochali ich,mimo,że historia mówiła coś innego i tak było dopóki nie wybuchła wojna.Młodzi zaczęli się momentami ukrywać,załatwiono im potem za łapówkę ucieczkę w spokojne miejsce,gdzie nie ma wojny,gdyby poczekali jeszcze dwa m-ce żyliby, ucieczka możliwa by była przez wykopany tunel pod miastem,ale oni byli pewni,że wszystko jest załatwione,a krótka seria z karabinu maszynowego zakończyła ich żywot parę metrów przez upragnioną wolnością.Do dnia dzisiejszego nie wiadomo,kto puścił tę morderczą serię. Jeśli ktoś będzie miał okazję obejrzeć ten dokument - gorąco polecam.
-
the spectacular now
-
Skok przez płot :)
-
Przypadek 39
-
Zacznijmy od nowa
-
Grease
-
Hotel Transylwania
-
Miss Granny
-
JA widziałem ostatnio KEVIN SAM W DOMU!
jakieś 2 tygodnie temu:D
boski jest ten film
-
Bogowie
-
Szklana Pułapka 3 :D
-
Snajper polecam
-
Snajpera również polecam, ale najpierw radzę przeczytać książkę.
-
W TV to chyba żaden. Tam nie ma fajnych filmów, same starocie.
-
Taxi :D
-
"Prawo zemsty" - dobry! :D