Forum portalu Fan-Strefa.pl
Nasze zainteresowania => Film => Wątek zaczęty przez: Skye w 05 Listopad 2010, 17:11:58
-
Na czym ostatnio byłeś w kinie? I jak Ci się podobał ten film?
Ja byłam stosunkowo dawno, bo byłam chyba w sierpniu na Uczniu Czarnoksiężnika, ale film świetny. Tylko zakończenie troszkę dziwne, bo tak na szlag szybko się skończyło.
-
The Social Network - kompletnie mnie znudził ..
-
The Social Network - kompletnie mnie znudził ..
Znajomy mi ostatnio polecał ten film ::) Ja ostatnio byłem na filmie Incepcja z Di Caprio. Bardzo fajny film, polecam wszystkim :D
-
Zrobie wieś pisząc "Śluby Panieńskie" ? :o
-
we wtorek jadę na 'Skrzydlate Świnie' ??? ale to dlatego, że to wycieczka klasowa i nie wszyscy mają 16 lat żeby na Paranormal Activity 2 iść o ile jest od 16 lat.
-
byłem we wtorek na "Charlie St. Cloud" nie z wyboru, film bez rewelacji.
ale coś innego niż wszystko pozostałe z panem Z.
-
Tam gra Zorro ? :o
-
Z. - Zac Efron, hahahahhahahah;D
-
no wieeem xD ja ostatnio rzadko bywam w kinie, ale oglądam dużo w internecie. Ostatnio widziałem Piranię i Dom Woskowych Ciał.
-
Też byłam ostatnio na "Uczniu Czarnoksiężnika". Fajnie było, ogólnie lubię filmy z Cagem. W niedzielę idę na "Doriana Graya", mam nadzieję, że Ben też mnie nie zawiedzie (;
-
byłem we wtorek na "Charlie St. Cloud" nie z wyboru, film bez rewelacji.
ale coś innego niż wszystko pozostałe z panem Z.
Tez sie chcialam wybrac na ten film. nie polecasz ogolnie? Ja ostatnio bylam na "jak wytresowac smoka" :P
-
Paranormal Activity 2 widziałem :o strrrrrraszne ale fajne
-
ja planuje iść na Paranormal Activity 2. Osobiście strasznie dawno byłam w kinie... Niestety zawsze za późno się obudzę i to co chciałam oglądać już nie grają:/
-
Ostatnio byłem na "Uczeń czarnoksiężnika" (we wrześniu) very nice movie ;d!
-
Też byłam ostatnio na "Uczniu Czarnoksiężnika". Fajnie było, ogólnie lubię filmy z Cagem. W niedzielę idę na "Doriana Graya", mam nadzieję, że Ben też mnie nie zawiedzie (;
Jeśli chodzi o Doriana to ponoć straszna kicha... W sensie, że zawiódł ten film fanów książki... The Social Network - kompletnie mnie znudził ..
Znajomy mi ostatnio polecał ten film ::) Ja ostatnio byłem na filmie Incepcja z Di Caprio. Bardzo fajny film, polecam wszystkim :D
Nie jestem fanką tego typu filmów, ale bardzo chciałabym obejrzeć ten film ze względu na Leonardo (: Niezły aktor z niego :) Szczególnie popisał się w Infiltracji u boku Damona i Nicholsona :)
-
byłem we wtorek na "Charlie St. Cloud" nie z wyboru, film bez rewelacji.
ale coś innego niż wszystko pozostałe z panem Z.
Tez sie chcialam wybrac na ten film. nie polecasz ogolnie? Ja ostatnio bylam na "jak wytresowac smoka" :P
Ja też i na pewno się wybiorę :).
-
Ja ostatnio byłem na Charlie st Cloud, polecam! świetny film! Efron coraz lepsze role ma, ale 17 Again i tak nie przebije xD :P
-
Właśnie 17 Again było świetne bo byłem i być może dlatego zależy mi aby pójść na Charliego
-
wczoraj oglądałem charlie st. cloud i mnie sie podobało 8/10 !
-
Tym bardziej pójdę ^^!
-
Ostatnio byłam na "Dorianie Grayu" - tragedia ... nie warto tracić czasu i kasy, już lepiej ściągnąć - zawsze możesz wyłączyć. A wcześnie na "Incepcji" film b.dobry choć spodziewałam się czegoś troszkę lepszego ;)
-
Ja byłam ostatnio (trochę dawno) na Avatarze xD
-
ja na Street dance 3D.
-
Harry Potter 7 <3
-
Harry Potter 7, part1. super było.
-
Harry Potter 7, part1 (dla mnie przereklamowali)
-
"Poznaj naszą rodzinkę"
-
Tron: Dziedzictwo | świetna grafika : D
-
Zaplątani
-
Hop - masz zły humor ? idź na ten film i nie będziesz mógł się przestać brechtać ;P
Never Say Never - wzruszający, piękny film. Nie tylko dla fanów JB.
Sucker Punch - polecam, film na 6+. Na ten film mam tylko jedno słowo: WoW!
-
Oczy Julii w cale aż tak bardzo nie powalają, nawet głupia Piła jest straszniejsza
-
Sala Samobójców
-
Sala Samobójców
ja też ;)
-
Czarny Czwartek ze szkoły
-
Żona na niby (nawet fajne)
-
Heh, żebym ja to pamiętała... Chyba na Księżyc w nowiu :)
-
Woda dla słoni ;)
-
Super 8 i Auta 2 <3
-
Ja ostatnio byłam na " Thor " w 3D nawet fajny był 8) A 15 ide na Harrego Potera part 2 ;D
-
Ohoho...
Na najnudniejszym filmie świata. 'Thor' , wyszłam w połowie bo spać mi się chciało 8)
-
Ohoho...
Na najnudniejszym filmie świata. 'Thor' , wyszłam w połowie bo spać mi się chciało 8)
e tam , wcale nie byl nudny ;D
-
Harry Potter i Insygnia Śmierci part II :)
-
Transformers 3: The Dark Of The Moon 3D oraz Harry Potter i Insygnia Śmierci cz. II 3D <3
-
Harry Potter i Insygnia Śmierci part II :)
-
Harry Potter i Insygnia Śmierci part II :)
-
Harry Potter i Insygnia Śmierci part II :)
i ja też byłam:D
-
Harry Potter i Insygnia Śmierci part II :)
-
Harry Potter i Insygnia Śmierci part II :)
-
Wszyscy idą na HP : D Prawidłowo 8)
-
Harry Potter i Insygnia Śmierci part II :)
-
Wyspa tajemnic
-
super 8
-
Harry Potter i Insygnia Śmierci part II :)
-
Auta 2 :d
-
Transformers 3.
-
Naznaczony
-
Harry Potter i Insygnia Śmierci part II
-
Harry Potter i Insygnia Śmierci part II
-
Smerfy w Nowym Jorki :-\
-
Zła kobieta
-
HP part 2 xD
-
Oszukać przeznaczenie 5
-
Przed Świtem
-
Listy do M.
-
Przed Świtem
-
Paranormal activity 3..
-
w kinie to ja ostatnio byłam w lipcu xD na kac vegas 2
-
Przed Świtem
-
1920 Bitwa Warszawska w 3D
Przyznam, że film na poziomie. Chociaż na początku odstraszała mnie wizja Nataszy Urbańskiej, to ostatecznie wyszłam z kina całkiem zadowolona. Ale jak dla mnie za dużo krwi, no ale to film wojenny, także cóż -,-
-
1920 Bitwa Warszawska w 3D
Przyznam, że film na poziomie. Chociaż na początku odstraszała mnie wizja Nataszy Urbańskiej, to ostatecznie wyszłam z kina całkiem zadowolona. Ale jak dla mnie za dużo krwi, no ale to film wojenny, także cóż -,-
Naprawdę? Ja w sumie zastanwaiałam się nad obejrzeniem tego filmu, ale nie lubię filmów wojennych no i polskich....
Mam wrażenie, że ostatnio nic porządnego nie leci w kinie... :/
-
1920 Bitwa Warszawska w 3D
Przyznam, że film na poziomie. Chociaż na początku odstraszała mnie wizja Nataszy Urbańskiej, to ostatecznie wyszłam z kina całkiem zadowolona. Ale jak dla mnie za dużo krwi, no ale to film wojenny, także cóż -,-
Naprawdę? Ja w sumie zastanwaiałam się nad obejrzeniem tego filmu, ale nie lubię filmów wojennych no i polskich....
Mam wrażenie, że ostatnio nic porządnego nie leci w kinie... :/
Mi w każdym razie się podobał. Ogólnie rzecz biorąc kompletnie nie pasował mi tam ten cały Borys Szyc, on to prędzej do komedii, ale Natasza całkiem spoko xd ale nie robię off topu :D
-
Ostatnio w kinie to byłam chyba na Sali Samobójców. Film naprawdę świetny, chociaż dosyć ciężki. Wyszłam z kina trochę roztrzęsiona, heh :)
-
Podróż na Tajemniczą Wyspę 3D
-
Big Love
-
A ja byłam zdaje się na W ciemności ostatnio. Bardzo przewidywalny. Aż za bardzo.,
-
A ja byłam na "A więc wojna" ze znajomymi. Nie jest to jakieś ambitne kino, ale obejrzeć można ;)
-
A ja byłam zdaje się na W ciemności ostatnio. Bardzo przewidywalny. Aż za bardzo.,
Hah, a ja chciałam iść xD
-
The Hunger Games.
-
The Hunger Games.
-
Kobieta w Czerni i Igrzyska Śmierci.
W tym tygodniu Królewna Śnieżka, a potem Gniew Tytanów 2 mnie czeka ^^
-
The Hunger Games.
-
The Hunger Games.
awwwww *______* wspaniały film.
-
The Hunger Games.
awwwww *______* wspaniały film.
-
W Walentynki na I że Cię nie opuszcze, potem jakoś nie było okazji .
-
Królewna Śnieżka xD
-
The Hunger Games.
Fajny 8/10
-
The Hunger Games.
awwwww *______* wspaniały film.
-
Listy Do M - Jest nawet ale w sumie nie było ciekawych momentów..
-
"I, że cię nie opuszczę" i "Igrzyska śmierci" zajefajne filmy ;) naprawdę polecam ;)
-
american reunion :D
-
Emm, "Podróż do wnętrza Ziemi" 5D i jeszcze jakieś dwa filmy, też 5D, ale nie pamiętam tytułów.
-
"Połów Szczęścia w Jemenie" - film przyjemny, połączenie momentów chwytających za serce i komicznych. Polecam na nudny wieczór :)
-
Avengers - początek jest troszeczkę nudny , ale później akcja się rozkręca. Ekranizacja godna uwagi , jest w Niej intryga , komizm oraz akcja :)
-
Titanic 3D
-
to ja ostatnio byłam na Przed Świtem o.O ale wybieram się na "Królewnę Śnieżkę i Łowcę" :)
-
The Avengers - Powiem o tym filmie jedno; EPICKI! Serio, jak ktoś nie widział to musisz go obejrzeć. Nie ma nic lepszego niż 5 najlepszych bohaterów na jednym, kinowym ekranie! Dialogi Iron mana i zachowanie w niektórych momentach Hulka: ŚWIETNE, jak nie najlepsze! Przed chwilą z niego wróciło i do tego pory chce mi się śmiać z najlepszych momentów, no i byłam na filmie z napisami co myślałam że na początku będzie błędem, ale pomyliłam się <3 Było bosko!
-
The Avengers - początek jest troszeczkę nudny , ale później akcja się rozkręca. Ekranizacja godna uwagi , jest w Niej intryga , komizm oraz akcja :)
Dokładnie! Nic dodać, nic ująć :)
-
Battleship: Bitwa o ziemię
Królewna Śnieżka i Łowca
-
Men In Black 3
-
The Avengers :D
I dostałam plakat od miłego pana z lokalnego kino-teatro-filharmonio-biblioteki :D
-
Pirania 3DD
-
Pirania 3DD
-
"Jak Urodzić i Nie Zwariować" :)
-
"Szepty"
-
trochę dawno ale Magic Mike sobie lookałam w kinie.
-
Merida Waleczna ;D
-
Spadaj tato :D
-
Prometeusz
-
Jesteś Bogiem :)
-
Jesteś Bogiem :)
-
Uprowadzona 2
-
Skyfall
-
Savages
-
Przed Świtem 2
-
Przed Świtem 2
dosłownie godzinę temu :)
film mega wyjebisty, naprawdę ♥
-
Przed świtem 2
30 min wróciłam temu <3
-
Przed świtem 2
zakończenie mega ♥ popłakałam się prawie
-
Wow... Jeśli można. Do kina przestałam chodzić ze względu na panujący tam podczas seansu gwar,szelest papierków,zapach popcornu, chrupanie, itd. Na filmie chcę się skupić, a takie zachowanie w kinie takich możliwości niestety nie daje.
-
Wow... Jeśli można. Do kina przestałam chodzić ze względu na panujący tam podczas seansu gwar,szelest papierków,zapach popcornu, chrupanie, itd. Na filmie chcę się skupić, a takie zachowanie w kinie takich możliwości niestety nie daje.
oglądanie w domu też niestety nie zawsze
a wracając do ogólnego tematu
to ja sobie poszlam ostatnio na Hobbita <33333333333
-
Tak, jak przedmówczyni, byłam ostatnio na "Hobbicie" :)
-
Oj tam - w domu zawsze jest cisza i spokój. Slkupić się można jak najbardziej. Ale ostatnio byłam na "Prometeuszu" w 3D i to nie w Polsce.
-
ja byłam na spring breakers przedpremierowo. lipa troszkę. No poza kilkoma scenami i muzyką.
-
"Spring Breakers"
Totalna żenada... Chyba jeszcze nigdy nie byłam tak zła po wyjściu z kina. Muzyka chwilami ratowała film, ale tak być nie powinno. Nie polecam.
-
The Host :)
-
Dwa dni temu na Spring Breakers, wkrótce Straszny Film 5
-
Piękne istoty, fajna książka, film beznadziejny ;(
-
Ostatnio byłąm na ,,Jesteś Bogiem'' *.*
-
"Spring Breakers" (we wrotek idę 3 raz) i "Intruz" :)
-
The Host :)
-
"Intruz"
-
Bardzo rzadko chodzę do kina, ponieważ nie grają tam filmów, które mnie ciekawią. Ostatnio na czym byłem w kinie to był Poradnik pozytywnego myślenia. Muszę przyznać, że nawet dało się go oglądać.
-
Star Trek Into Darkness
-
Iron Man 3
-
Iron Man 3
Wielki Gatsby
Drugie Oblicze
-
iron man 3
-
Ostatnio zobaczyłam film 'Wielki Gatsby'. Trailer wcale mnie nie zachęcił, ale film świetny, ani razu nie pomyślałam 'kiedy wreszcie koniec'. Także polecam ;)
-
Człowiek ze stali
-
Oglądałam ostatnio dwa filmy "Obława" i "Jesteś Bogiem".
-
Człowiek ze stali. Myślałam, że będzie ciut lepszy.
-
1000 lat po Ziemi
-
Bling Ring
-
Now You See Me (pl. Iluzja) bardzo dobry film, polecam ;-)
-
Gorący Towar
-
"Transporter 2" - zresztą bardzo lubię tego aktora ( Jason Statham)
-
Great Gatsby, Jeździec z nikąd
Gatsby całkiem przyjemny, pokrywa się z książką. Jeździec to totalna porażka tylko dla wielkich fanów deppa i piracików - czyli nie dla mnie. Coraz gorzej kombinuje ten disney, już boje się nadchodzącej części gwiezdnych wojen która wychodzi z ich stajni.
A pojutrze Wolverine ;d
-
"Spring Breakers" dawno ale to ostatni jaki było mi dane widzieć, słaby.
-
"Iluzja" oraz "Jeździec znikąd"
-
"Obecność"
-
"Obława" największe gówno na jakim byłem aż wstyd że to polska produkcja
-
Grown Ups 2 czyli Jeszcze większe dzieci. Fajny, wraz z chłopakiem się uśmialiśmy nieźle.
-
Miasto Kości
-
Dary Anioła :Miasto Kości
-
"Naznaczony: rozdział 2" :D
-
Byłam ostatnio na Jeździec Znikąd. No cóż. Może to nie jest wybitne dzieło sztuki, ale mimo wszystko film jest warty uwagi (mimo tego, że miałam wrażenie, że patrzę dalej dla Jacka Sparrowa, a nie na nowego bohatera granego przez Deepa). Teraz oczekuje nowego Hobbita, bo jakoś nie widzę na horyzoncie nic ciekawego do obejrzenia w kinie.
-
Ostatnioe byle na "Niepamięci" z Tomem Cruisem i byłem zawiedziony, nudne to i wtórne. Czekam na drugą część "Hobbita", bo pierwszą byłem wręcz urzeczony, uwielbiam to uniwersum ;)
-
Igrzyska Śmierci: W pierścieniu ognia ♥
-
I jak te Igrzyska fajne są ? Też chce na nie iść bo byłem na pierwszej części i byłem pod wrażeniem :) Ostatnio byłem na Millerowie.
-
I jak te Igrzyska fajne są ? Też chce na nie iść bo byłem na pierwszej części i byłem pod wrażeniem :) Ostatnio byłem na Millerowie.
Lepsze niż pierwsza część:)
Ja się wybieram w środę na krainę lodu, a w weekend chyba coś jeszcze sobie wybiorę, ale jeszcze nie wiem;-) Millerów widziałam ,ale nie w kinie - bardzo fajna komedia.
-
Najnowszy Thor. Polecam! Aczkolwiek trochę mało rozebranego Thora :-*
-
Najnowszy Thor. Polecam! Aczkolwiek trochę mało rozebranego Thora :-*
dziś byłam i mi się podobał, trzyma poziom tak jak pierwsza częśc przygód Thora:D
Jak mówiłam ostatnio, wybrałam się też w ciągu tygodnia na Krainę Lodu (o dziwo dużo ludzi w moim wieku na to poszło haha) i jeśli ktoś lubi bajkowe klimaty to polecam, fajna animacja.
-
Zazdroszczę Wam, że widzieliście Thora... Ja nie widziałem bo była wersja 2D z dubbingiem. ANatomiast napisy zrobili do wersji 3D -- nienawidzę filmów 3D.
Ostatni raz byłem na Iluzji.
-
Ostatnio byłem na Last Vegas , bardzo mi się podobał film , polecam.
-
Byłem na Adwokacje. Niby świetni aktorzy (Pitt, Cruz), ale film prawie bez akcji co jak na dramat sensacyjny jest kiepskim rozwiązaniem
-
Zazdroszczę Wam, że widzieliście Thora... Ja nie widziałem bo była wersja 2D z dubbingiem. ANatomiast napisy zrobili do wersji 3D -- nienawidzę filmów 3D.
Ostatni raz byłem na Iluzji.
witam w klubie, 3d jest niefajne:p
-
Dlaczego 3d jest niefajne? Jeśli film jest nakręcony specjalnie pod 3D to efekty robią wrażenie. Inna sprawa że wiele filmów kręci się na siłę w 3d żeby zarobić więcej pieniędzy z biletów
-
Dlaczego 3d jest niefajne? Jeśli film jest nakręcony specjalnie pod 3D to efekty robią wrażenie. Inna sprawa że wiele filmów kręci się na siłę w 3d żeby zarobić więcej pieniędzy z biletów
ja miałąm właśnie okazje wybrać się niestety na te kręcone na siłę w 3d;)
-
Byłam wczoraj na 2. cz. Hobbita. Film nawet fajny, ciekawe efekty (choć nie byłam na 3D, bo nosze okulary a bez nich głowa naprawdę mnie boli, a jak założę na swoje to niewygodnie) chociaż film trochę długi (chyba 2h 45min). Ale polecam.
-
Też byłem wczoraj, widziałem wersję 3D 48 klate, bardzo dziwnie to wyglądało, tak jakby wszystko było animowane jak na starych bajkach
-
"Kamerdyner" powiem film jest świetny, bardzo mi się spodobał i polecam każdemu kto lubi dramaty oraz filmy na faktach autentycznych, oczywiście film miał również momenty w których można było się trochę pośmiać ;)
-
Btw. Czy tylko ja mam szalonego kompa, ale za każdym razem, gdy wchodzę na stronę multikina (zaznaczam - wchodże na kompie!) to mi się zawsze łąduje najpierw wersja dla urządzeń przenośnych O_o
Ja się wybieram na Wilka z Wall Street w środę, mam nadzieję, ze fajny film:)
W planach mam jeszcze to co znalazłam w zapowiedziach: 47 roninów (musę to widzieć!), Nimfomanka - Część I, Sekretne życie Waltera Mitty, RoboCop.
-
Byłem na Hobbicie 2 części , Jestem ciekaw jak ten "Wilk z Wall Street" dobrą ma notę na filmweb. Ja też w 2014 chcę iść na kilka filmów m.in. Niesamowity Spider Man 2
-
"Wędrówki z dinozaurami" w 3D fajny film dla dzieci jak i dorosłych ;D
polecam <3
-
Na hobbicie cześć II, film jest po prostu boski! Polecam każdemu
-
Ja też polecam, jest niesamowity! Uwierzcie, chcecie się an to wybrać do kina 3d :)
-
"Wilk z Wall Street"
Pomimo całego tego medialnego szumu, dużej ilości nominacji do prestiżowych nagród i generalnie pochlebnych recenzji, ja nie polecam. Film można by podsumować trzeba słowami: sex, drugs & alcohol niestety. Spodziewałam się czegoś bardziej ambitnego jednak.
-
47 Roninów - niestety rozczarował mnie, zero napięcia i przez cały film ta sama mina Keanu Reevsa...
-
Ostatnio w kinie byłam na Wilku z Wallstreet i 47 roninów oba nie zrobiły na mnie jakiegoś wielkiego wrażenia ale też nie były najgorsze.
_________________________________________________________
Zapraszam na moją stronę pl.mfirma.eu (http://pl.mfirma.eu)
-
"Miłość bez końca" film jest świetny dla zakochanych oraz par ;)
-
"12 years a slave" - nie porwał mnie zupełnie, kolejny film o tym samym temacie, zupełnie nie rozumiem skąd tyle nominacji i tych zachwytów.
-
Szczerze?
Lech Wałęsa. :D
-
"Wałęsa" wcale nie taki najgorszy film. Więckiewicz oczywiście znów pokazał swój warsztat aktorski.
Ostatnio byłam w kinie na "Jack Strong" i polecam każdemu, tym bardziej, że to także - podobnie jak "Wałęsa" - kawał polskiej historii.
-
"Wilk z Wall Street" - nie jest co prawda według mnie aż tak rewelacyjny jak mówią, ale warto zobaczyć chociażby ze względu na świetną grę DiCaprio, facet powinien w końcu dostać Oscara bo należy mu się.
-
"Miłość bez końca" film jest świetny dla zakochanych oraz par ;)
-
Także polecam "Wilka z Wall Street". Może i fabuła filmu nie jest zbyt ambitna, ale gra aktorska Dicaprio jest oczywiście bezbłędna. Także epizod Matthew McConaugheya warty obejrzenia.
-
Tom 8/10 :)
-
Kamień na Szaniec 9/10
-
Wczoraj byłam w kinie na "Służbach specjalnych" - z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że to jeden z najlepszych polskich filmów, jakie oglądałam:-)
Venneker sprzedaż warchlaków i prosiąt (http://www.venneker.pl/warchlaki/) | Recyklus ekologiczne teczki ofertowe (http://recyklus.com/variant/teczki-ofertowe)
-
Zostań, jeśli kochasz
Fajny i tyle, jakoś nie do końca mam ochotę obejrzeć go jeszcze raz ...
-
Wczoraj byłam w kinie na "Służbach specjalnych" - z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że to jeden z najlepszych polskich filmów, jakie oglądałam:-)
-
"Wakacje Mikołajka" oraz "Pinokio" fajne dla młodszych jak i starszych osób ;)
naprawdę polecam :D
-
Frank
-
ja na labiryncie i całkiem fajny, a dziś planuje isc na 3 częśc igrzysk
-
Szybcy i Wściekli 6
-
Cześć:)
Ja dzisiaj idę na Hobbita i słyszałem, że poprzednie części były lepsze. Był ktoś? Jakie macie zdanie - ja jutro się podzielę opinią:)
-
Emm ostatni film jaki widziałem w kinie to Straszny Film 5 . Ogólnie film nie najgorszy ale poprzednie części o niebo lepsze :)
-
Idę w Walentynki z kobietą na 50 twarzy greja :D Bodajże pięknie zboczony film, kobieta czytała książkę grey lał swoje partnerki, biczował i to go podniecało.. masakra film.
-
Jupiter Ascending
-
wybrałam się na "Anioła śmierci", ale nie polecam :(
-
Ziarno Prawdy
Body/Ciało
-
Insurgent
-
50 Twarzy Greya - beznadzieja :-\
-
Grey też mnie nie porwał...zdecydowanie lepiej oceniam film WIEK ADELINE - chyba na tym ostatnio byłam w kinie - czyli dość dawno. A film polecam
-
Ted 2 :D polecam
-
ja ostatnio pracuje w kinie xd jhhaha
-
ja polecam polski film: Ciało/Body
świetna pozycja!
-
ja byłam wczoraj na filmie KRAMPUS!
O boże, co za horror, uważajcie bo może zniszczyć wam świeta, mocny jest myśle ze walenie mojego serca było najgłośniejsze :D
-
Niezawistna Ósemka, w reżyserii Tarantino. Ogólnie polecam wszystkim. Fajny film.
-
polecacie jakieś nowości kinowe? muszę się w końcu wybrać do kina!